2015年6月8日 星期一

32個月



我今日32個月大啦﹗不過今日唔係幾開心,爸爸媽媽無同我出去慶祝,因為我做功課時唔乖,連線時專登唔合作,結果搞咗大半日都完成唔到(艾菲:各位EE有無好方法氹小朋友做功課,每次遇著佢無心機做功課時,真係可以好勞氣同搞好耐都唔做),最終一家三口留咗喺屋企,白白浪費咗個美好周日...



喺食方面呢個月都係咁上下,每餐食一個大人碗嘅飯連餸,如果有汁撈飯會食得好積極,但如果係D唔特別鐘意食嘅飯餸就會搞好耐兼食到周圍係,就連飲杯水都會搞搞震唔多合作,一定要媽媽望實我飲先唔會倒瀉,但食零食或者飲湯飲果汁又可以食得好乾淨兼光速完成㗎喎﹗



瞓覺都係一時時乖, 成日唔願去廁所同刷牙瞓覺,爸爸媽媽十點叫我去刷牙,好多時搞到十點半差唔多十一點先入到房,上床後再同媽媽講東講西隨時搞到十一點幾十二點先肯瞓,不過一覺都可以瞓到第二朝十點,但半夜喊醒或者朝早七八點醒咗,就點都唔肯落床出房去廁所,會死忍到十點媽媽叫我起身除片先vee,至於晏覺都係keep住放學返來瞓一個鐘,好唔夠喉所以每次起身都要發一輪脾氣先清醒到。



活動能力無特別進展,行路時依然好論盡,一心急同攰就好易跌,去公園都會肯爬吓鋼架,但最尾一級成日唔識點轉返企起身,小肌肉方面繼續訓練中,扣鈕同扭毛巾都未做得好,不過自從之前整完雪條後,用刀切嘢有明顯進步。


認知能力越來越好,好多嘢一教就已經識,亦有好多嘢媽媽無教過嘅,都唔知點解我會識,之前媽媽喺圖書館借咗本小樹苗出嘅《我最喜愛的知識圖典場所篇》,一睇之下先發現入面好多日常生活嘢,我已經識同明係用來做咩,最近熱衷於玩LEGO,仲會自己砌個隧道出來畀D寶貝車過,實行來個LEGOX車仔crossover。

媽媽見我成日同佢講D嘢咩色,就剩機教吓我顏色嘅英文,宜家最記得黃色係yellow,紅色係red,其他都係一時時記得,上個月成日讀錯嘅7,經過媽媽嘅特訓之後,宜家雖然間中都仲係會讀錯做1,但提多幾次之後就識讀返7(艾菲:佢明顯唔係唔認得個7字,估佢係因為7字嘅發音太難,所以成日偷賴讀做1) ,不過仲係鐘意將D英文字同數目字由右至左咁讀,要不斷提先會讀返啱個次序,至於上個月仲未識砌嘅砌圖,今個月好似好咗少少,終於有返D意識係要對圖案而唔係亂來求其對個凹凸位。



越來越鐘意同小朋友玩,但成日都玩到勁肉緊,試過有兩次同同學仔一齊放學,人哋唔肯拖我即呱呱嘈死纏,最後仲因為一D好無聊嘅小事同同學仔鬧起交上來,繼而仲出手互相推撞添(艾菲:佢係勁惡咁鬧到人哋喊囉﹗對方唔忿氣就出手摑咗佢兩巴,於是佢就還手推開人,唉...真係好失禮...), 對表妹都無之前咁溫柔,除咗會專登搶佢D玩具,有次玩到癲仲走去推跌表妹,媽媽越叫住我越要推多一下,結果當然係畀媽媽捉咗我去冷靜區冷靜啦(艾菲:婆婆話明顯feel到佢有醋意,最近連玩line時發現公公婆婆喺表妹屋企佢都會唔like)﹗



自理能力越來越好,返學放學繼續自己著校服同除校服,仲開始越著越叻同順,媽媽宜家只需將D衫分好前後放喺playmat到,同除衫時反起件衫呢吓要幫一幫我,其他都係我自己一個可以搞掂,至於potty training都係咁上下,宜家由起身開始就除片,返學去街同瞓晏覺都唔使再著學習褲,但開始會因為顧住玩而唔願vee搞到出意外(之前只係扭同唔敢出聲先會出意外),不過畀媽媽惡話完又好返D。



把口照舊成日唔收,仲會自創口水歌咁唱返自己見到同諗緊嘅嘢出來,不過唔知點解呢排一緊張就會講到漏口咁,「我...我...我...我XXXXX」,爸爸話可能因為我開始要諗講咩但個腦又未轉得切喎,好多時畀媽媽話我講嘢仲多過做嘢,甚至做錯事畀媽媽訓話緊,我都會有好多嘢講同問來轉移佢視線,仲學晒大人口吻講嘢搞到媽媽唔知好嬲定好笑,所以佢話今個月一定要寫低我D童言童語喎...

事例一:

有日我同媽媽食緊蕃茄湯烏冬,食完烏冬我就開始飲湯,但就飲到唔多正經咁
媽媽:你快D正經食啦﹗
我:媽媽,你講錯呀﹗
媽媽:我講錯咩呢?
我:應該係正經飲先啱呀﹗
媽媽:!@#$﹪

事例二:

又有日媽媽煮咗南瓜燴飯畀我食
我:媽媽,多謝你﹗
媽媽:做咩突然同我講多謝?
我:鐘意食D飯咪多謝你囉,有咩問題姐?
媽媽:...................

事例三:

有日去完公公婆婆屋企返屋企途中
我:你一陣返屋企喊唔喊㗎?
媽媽:我做咩要喊?
我:你尋日去完公公婆婆到返屋企喊嘛,你喊我下次唔同你去㗎?
媽媽:!@#$﹪

(艾菲:實情係成日去完街返屋企喊個係佢囉,艾菲只不過有次諗住先下手為強,喺返屋企途中學佢扭話唔返屋企同扮喊,等佢無機會扭計話唔返去,點知佢就記住到宜家話艾菲扭計啦)



最後又到講情感發展啦,媽媽話我呢個月無咁terrible,都有故意搗亂唔合作嘅時候,但好多嘢知道挑戰唔到都無再堅持落去,宜家終於可以做到開開心心咁返學同開開心心咁放學,同埋我都好介意爸爸媽媽開唔開心,有時我做完搗蛋嘢會走去問媽媽開唔開心,一聽到佢話唔開心就會好內疚,不過依然係唔話得好要面,話完會專登繼續錯落去,又或者無聲抗議唔郁唔回應(艾菲:之所以今日做功課要搞成大半日啦)。

媽媽話我扭起計上來十足野蠻人,完全唔講道理同唔睇場合,例如落街見到爸爸D朋友,等極我都唔肯出聲叫人,叔叔就話走先唔好逼我,點知人哋一走我即發脾氣爆喊話要叫人(艾菲:人哋都走咗啦仲點變個人畀你叫呢?),要媽媽惡鬧先會冷靜落來(艾菲:好言相勸喺佢身上係完全用唔著㗎﹗唉...)宜家出街唔再怕陌生人,甚至會主動撩同電梯嘅人講嘢,仲會懶熟咁走入去保安姨姨個位到搞搞震,氹到佢哋勁開心。

沒有留言:

張貼留言