2015年11月20日 星期五

黑面神@迪士尼

艾菲本來想喺十月來多次夜遊迪士尼,等燒腩仔星期五放學入去玩吓黑色世界影吓相咁,但自己同燒腩仔都長期處於唔穩定嘅狀態,最終都係打消念頭留返十一月頭嘅特選周末先入場,一早約好米高plan定去玩,出發前一星期先知遇著會員特賣周,O...即又要同人逼逼逼,但我哋已經有共識來緊應該唔續會,所以宜家真係去得一次就一次。



事前無同燒腩仔講,但佢好似估到咁,早幾日放學忽然同艾菲講:「媽媽,你可唔可以帶我去迪士尼玩」,咁我哋就剩機叫佢要乖要合作先有得去,結果佢喺星期六都叫做乖咗半晚啦,但到星期日朝早起身又發作,不過見佢都唔係好扭就照出發。



人多係我哋事前已經預計到嘅事,沿途艾菲都有同燒腩仔做定心理輔導,但天氣熱就真係無預到,呢個少爺兵逼完車之後,行入park嘅短短路程入面,已經叫咗幾次要飲水,眼見入場條人龍長到無朋友,仲要行兩步就突然停喺路中心要我哋畀水佢飲,點勸都唔肯行多兩步排住隊先飲,唔畀就即時黑面神上身兼發難喺到嘈,堅係搞到大家都好無癮。



好彩今次有慈父米高同行,為免我哋兩母子繼續硬碰硬,佢都即時提出艾菲去shopping,佢同燒腩仔去揸車嘅建議,咁艾菲家陣又確實咩都唔玩得,唯有自己四圍逛吓冷靜吓,原來黑色世界一過,聖誕樹同聖誕裝飾即刻出場,雖然年年都係呢D裝飾,但又真係好靚喎。



影完相本來想入美國小鎮大街D shop睇吓㗎,但又係好似上次減價咁人多到嚇死人,而且好多貨架都已經被掃清,所以艾菲逛咗半個圈都無就走人,直接去Tomorrowland嘅shop行,無咁多人又齊貨嘛,不過艾菲其實無咩嘢想買,主打只係想買返上次買唔到嘅Tsum Tsum碗,另外買多套《Cars》餐具畀燒腩仔,同買咗set紥頭橡根,諗住有緣就留畀BB豆豬用,唔係就送畀表妹。



shop完佢哋兩父子都仲未玩完,無無聊聊就向住Fantasyland方向走,行吓行吓見到有個哥哥扭波喎,心諗燒腩仔應該鐘意,雖然艾菲道氣仲未落,都係慈母上身咁幫佢排住先,然後差唔多排到佢哋兩父子先施施然出現,哥哥問佢想要狗仔定米奇頭,燒腩仔即答米奇頭,哈哈...又幾靚喎,等艾菲得閒研究吓點扭先。



之後行咗入Fantasyland,燒腩仔不停話要玩咖啡杯,但眼見條隊長到排咗出來,我哋唯有出盡口術勸佢改玩木馬,而喺佢哋兩父子排隊期間,艾菲又入shop行咗轉涼吓冷氣,出來就啱啱好到佢哋上馬啦,see...玩木馬都一樣開心㗎姐﹗



基於艾菲真係咩都唔玩得,所以諗住不如帶燒腩仔去行吓泰山樹屋,點知燒腩仔一踏入Adventureland嘅範圍又黑面神上身,乜都話唔玩唔好,我哋唯有話穿過呢到去搵胡迪佢先肯繼續行,最終艾菲唔忿氣拉咗佢哋上灰熊山谷,要米高夾手夾腳幫佢影咗呢張相,呵呵呵...



影完相,黑面神繼續乜都話唔好,但艾菲叫佢去玩水,佢又居然話好喎(上次明明驚到走夾唔抖㗎喎﹗),然後有人又要驚又要玩,真係睇見都好笑。



基於當日天氣實在太熱,灰熊山谷仲要西斜俾太陽射住,艾菲曬到唔多頂得住,眼見人哋拎住條雪條食就流晒口水,結果都跟大隊買咗條來食,不過大家放心,食雪條呢D粗重功夫總有人搶住來做,所以艾菲實際都唔知有無食到半條...>.<



以為黑面神食完雪條會好D啦,但食完又繼續十問九唔好,艾菲話入去迷離莊園歎冷氣又唔好,叫佢同爸爸玩彈弓狗都話唔好,直至入到反斗奇兵間shop,遇著坐佢隔離位個同學仔一家,心情先叫做好返D,為免夜長夢多攞苦來辛,所以我哋快手同佢影埋呢架搖控車就閃啦﹗

沒有留言:

張貼留言