2014年4月20日 星期日

香蕉乳酪雪糕 by Yonanas



最近天氣開始熱,又係食雪糕嘅時候啦﹗艾菲一直有整開雪糕,每次搞一大輪預備D材料,又要加糖加蛋加奶加忌廉咁,食得多其實都幾肥㗎,但原來宜家有D雪糕機好方便好簡單,只需要將水果雪成冰,就咁放入去就可以變成好creamy嘅雪糕,而呢部就係艾菲屋企嘅新玩具Yonanas啦﹗

 

新機入屋梗係要即刻試試佢啦,最近燒腩仔日日都叫住nanana(即banana),所以第一機就決定試整香蕉乳酪雪糕,材料有香蕉兩隻,原味乳酪,同埋燒腩仔食開嘅cereal。



雪糕做法超級簡單,只需要將香蕉剝皮切件,將乳酪放入冰粒模入面,一齊放雪櫃冰格雪一晚變成冰,整之前拎出來攤一攤就可以放入Yonanas到整。



將材料輪流放入Yonanas,再用跟機枝棒棒幫手壓D材料出來,香蕉乳酪雪糕就完成啦﹗



最後加D cereal係面撈埋一齊食,多一重口感﹗正﹗

事不宜遲,有請試食專員燒腩仔出場:



唔...一pat pat咁咩來㗎...



55555...



食晒?要舐乾淨隻碗先得﹗

由於全部食材都係燒腩仔食開嘅,艾菲可以好放心咁畀佢食呢個雪糕,但估唔到呢個小朋友會咁鐘意食,一邊食一邊狂點頭話好味,食完舐乾淨隻碗都仲唔肯畀艾菲收碗,到艾菲真係收咗佢隻碗時,更加係即時發難狂喊扭艾菲畀佢添食﹗真係笑到艾菲肚都痛﹗

~~~~~~~~~~~~~~~~

Yonanas簡介
Yonanas是一個嶄新又有趣的新廚房設備,只需簡單步驟,Yonanas能輕易將冰凍的水果,也無需加奶加奶油,便做出美味、低成本、味道像雪糕般的健康甜品!更可讓你發揮創意,加入各種水果材料和配料,配搭出無窮無盡的味道! Yonanas 安全可靠 BPA FREE及有SGS SAFTY CERTIFICATES,絕對安心使用!

購買地點
city'super (尖沙咀、銅鑼灣)、Log-on (又一城)、永安百貨(太古)

網址:

沒有留言:

張貼留言