2014年4月9日 星期三

我為車狂

一歲半的燒腩仔到底是甚麼模樣的呢?恐怕過多一陣子連艾菲自己都會忘記,所以很想替他影輯相紀念一下, 雖然之前團購了Face的影相package,不過米高最近比較忙難請假去影,近日天氣又持續不穩不敢帶他去公園影相,唯有襯米高星期日返工,艾菲在家親自操刀替燒腩仔影吧﹗



艾菲早前淘了張白色絨毛地毯,但要一個會行會走的小朋友在裡面坐定定影相,基本上是沒可能的事,特別是只得我倆單對單就更加高難度,思前想後考慮了多天之後,決定今次home studio以車為主題,將燒腩仔名下全部車放出來任他玩,至少都可以留得住他的人嘛...



主角燒腩仔埋位即自動波將地毯上的車推來推去,亦很罕有地完全沒有越獄的打算﹗Good!



艾菲:幫我截架車吖﹗
燒腩仔:Taxi﹗



行平地行得多見悶要轉行天橋(凳面)和隧道(凳底)。



自創新招坐巴士?先生...似乎超載喎...



燒腩仔:玩到悶悶地,等我chok吓先﹗



燒腩仔:再伸個懶腰順便放吓電添啦﹗嘻...暈低未呀?



燒腩仔:快樂嘅時光過得特別快,又係時間講bye bye啦﹗

單看相片大家應該以為燒腩仔當時很合作,實情是他除了很專心地玩車之外完全不肯理我,所以起初影出來的相,不是低頭連眼都看不見,就是只得毫無表情的三七面,到中段艾菲本來想放棄,打算食完馬仔休息一會便收拾殘局,怎料燒腩仔見艾菲有馬仔食即興奮地撲過來,於是叮一聲的艾菲立即想到用馬仔做餌,要他配合艾菲的指令做動作才有馬仔吃,結果啦...艾菲這個訓練員當然是大成功啦...啦...啦...不過單手拿相機的後果就是很多相片都變得「鬆郁矇」兼拿捏不到好角度,所以就只得上面幾張相叫做稍為見得人啦﹗

沒有留言:

張貼留言