2015年1月22日 星期四

步行籌款@迪欣湖

寫呢篇blog之前,首先要多謝咁多位blog友嘅支持同關心,過去一個月對於艾菲同米高來講真係唔容易過,早幾日都有同米高講返自己嘅感受,得到評語係「你仲未放得低」,的確...宜家嘅艾菲已經無日日以淚洗面,不過一諗起「佢」個心仲會拿住拿住,但自從返醫院覆診證實身體一切正常,亦開始咗睇中醫調理之後,個人係積極咗輕鬆咗,至少知道要愛自己愛米高同愛燒腩仔,知道要勇敢向前走...

其實艾菲返娘家抖咗差唔多三星期之後,前一個星期六已經返咗屋企同燒腩仔一家團聚,本來都想抖多個星期,但眼見無媽媽喺身邊嘅燒腩仔已經有畀爺爺嫲嫲寵壞嘅跡象,咁啱又一早報咗名參加佢學校前一個星期日搞嘅步行籌款,就索性早D返去睇返實個仔,免得佢無皇管做咗皇帝仔,艾菲以後就有排受啦﹗



我哋因為K1 interview miss咗燒腩仔嘅學校旅行,難得今次有步行籌款梗係參加啦,呢朝天氣都幾凍,迪欣湖咁空礦就更加大風,正在休養中嘅艾菲都驚出事入風,所以有理無理著件羽絨包實自己(中醫話要好似坐月咁,而當時嘅艾菲係未刑滿,仲要明顯feel到自己個人好虛),落車後個個都爭住入7-11買熱飲同嘢食,艾菲就同燒腩仔睇吓迪欣湖icon噴水池同湖入面D錦鯉。



其實所謂嘅步行籌款係有D hea,只係沿住湖邊行咗一陣就話到終點,全程只係用咗半個鐘左右,可以拎住個牌影張相留念,不過有部分同學仔其實係無行到終點,老師都完全無發現,kakaka...



過咗終點之後,唔跟車返學校嘅就已經解散可以走,不過我哋一場來到,又有咁多同學仔一齊,梗係留低玩多陣先趕下場啦,我哋仲專登帶咗枝泡泡去吹,平日唔一定會一齊玩嘅小朋友,見到泡泡好自然就會group埋一齊拍,追到佢哋個個上氣唔接下氣添﹗



玩到枝泡泡無晒,我哋就坐返R8出迪士尼轉地鐵走,難得來到就梗係喺影相位影返幅相啦(咁下次真係來迪士尼時就可以慳返D時間直入樂園嘛),唔知係太陽太猛睇唔到上面個Mickey吖,定因為咁大個仔都未入過迪士尼唔知呢到係一個鬼地方呢,燒腩仔居然零反應唔多興奮,仲趕住想走咁嘅樣。



反而入到地鐵站,見到呢兩隻跳舞公仔就勁like,叫佢學佢哋跳舞又照做,仲好認真咁研究點解Minnie會郁。



電車男果然係電車男,見到米奇列車即刻雙眼發光,我哋去到欣澳要落車轉返普通地鐵即刻嘈嘈閉,行行吓拉住艾菲企咗喺到話「我要坐Mic Mic車」,都唔知解釋咗幾耐先氹到佢上地鐵(呢排成日都好堅持好有主見),仔呀仔...你放心啦...爸爸媽媽已經買咗銀卡,今年之內一定會同你喪搭呢架Mic Mic車㗎﹗

沒有留言:

張貼留言