2015年1月23日 星期五

紅葉@青衣公園



又來到一年一度賞紅葉嘅季節,所以襯前一個星期日一早入咗迪欣湖,見出返來都順路就帶燒腩仔去青衣公園走一轉,可能因為時間尚早D葉仲未變晒紅,所以呢日出奇地唔係太多人(上年試過星期日來旺到去咗旺角咁),係多咗D龍友帶齊裝備企喺D影相位到狂影姐,不過亦因為咁益我哋可以影到張唔錯嘅家庭相(請龍友揸機影相是常識吧,kakaka...)。



由第一年來,燒腩仔仲係個手抱BB,到第二年來只係顧住追白鴿,今次第三年來活動能力再強勁D,完全失控好似枝箭咁四圍跑,想叫佢企定定影張相都難,唔係唔望鏡頭就搵手遮住個樣,又或者望住鏡頭整個核突笑,再來就未企定已經走咗去。



專登拉佢去返公園中間個影相位影返張相留念,對比返之前兩年喺同一個位置影嘅相,今年終於唔使舉啞鈴咁舉高佢來影,出來效果都叫做自然D,唔...唔知呢D相仲可以影多幾多年呢?



咁辛苦做完model影相,梗係要奬佢去遊樂場玩吓放吓電啦,呢到嘅遊樂場範圍都算大,而且設施都幾齊,想玩咩都有。



以前行呢D會搖嘅橋勁驚死,要一步一步扶實慢慢行,宜家大個仔唔再驚,仲學其他小朋友喺橋上面跳添呀﹗



連滑梯同底褲韆鞦都玩埋,應該都盡慶而歸啦,不過呢個小朋友玩到癲晒,要佢走時都有D扭,但氹吓氹吓都跟我哋走咗,呼...家陣同佢出街真係個腦轉慢幾秒都唔掂呢﹗

沒有留言:

張貼留言