2015年1月28日 星期三

小小農夫摘士多啤梨



上年已經想帶燒腩仔去摘士多啤梨,不過到醒起時已經近水尾,後來拖吓拖吓就無咗件事,今年的起心肝要帶燒腩仔去,但都拖到前一個星期日先成行...出發前艾菲上網search咗一輪資料,為免多人有考慮過粉嶺再入嘅士多啤梨園,不過米高話交通超唔方便ban咗,最終去咗比較多人推介嘅錦田鄉村俱樂部,可以喺西鐵錦上路站轉小巴過去,亦都相對多嘢玩同多人D。



艾菲:小小農夫準備好未?整咩個樣好似仲未瞓醒咁㗎?畀D精神啦﹗夠鐘開工啦﹗



燒腩仔:等我搵吓邊到有又大又紅嘅士多啤梨先

 

第一次畀佢試用鉸剪,剪到反晒手﹗>.<





燒腩仔:唔...呢粒都唔錯喎



呢到嘅士多啤梨節由十二月尾開始,到我哋去嘅呢一日,日本種已經畀人摘晒,法國種又只得D細細粒,好彩韓國種仲好OK。



燒腩仔:一粒...兩粒...三粒...好多粒呀﹗



燒腩仔:剪夠就梗係走人啦﹗我收工啦﹗YEAH!



燒腩仔:食邊粒先好呢?唔...真係又甜又多汁,勁好味呀﹗

基於我哋只係志在玩吓影吓相,所以喺到摘咗成個鐘,都只係摘咗十幾粒左右,承惠三十幾蚊,哈哈...超級抵呀﹗



而呢到除咗有士多啤梨摘之外,仲有蕃茄同埋椰菜摘㗎﹗
 


來到郊外地方,燒腩仔嘅心情都特別好,佢又好似想當日喺北海道花田咁,四圍喪走唔停,追到艾菲氣咳呢﹗ 



燒腩仔:呢到綠草如茵,等我扮朵花配合吓啦﹗



離開士多啤梨園之後,我哋帶咗燒腩仔去睇羊咩咩同白兔,其實都可以買料餵佢哋㗎,但見佢哋個樣都食到好飽咁,我哋就慳返留返下次先啦﹗



臨走前畀佢玩埋電動車(D車放晒喺當眼位,車迷父母都好難避得過),$30任玩十分鐘,燒腩仲仔好似知規矩咁,好醒咁不停換車,識踩油但完全無扭軚嘅concept,見柱都繼續直衝埋去,實在有艾菲開車嘅風範呀﹗hehe...



玩咗成朝都係時候講bye bye啦﹗下次有機會再來BBQ慢慢玩啦﹗

沒有留言:

張貼留言