2014年5月2日 星期五

Blog Blog BB Picnic @ 佐敦谷

由於艾菲娘家突然發生咗D事,再加上米高公司又來peak season連續兩星期都無假放,搞到艾菲呢幾日唔係兩頭撲,就係屋企用一日做晒幾日嘅家務,好多嘢想blog都有心無力,就連最想blog嘅Blog Blog BB Picnic都要拖到宜家先有時間寫,唉...早知就寫咗呢篇先回顧其他假期嘅節目啦﹗

話說復活節假前,收到妹豬媽同小檬媽嘅邀請出來玩,雖然當日係燒腩仔公公生日,艾菲應承咗早D返娘家同佢慶祝,不過難得有機會畀燒腩仔同其他小朋友玩, 艾菲寧願辛苦D走兩場都想出來同大家一齊玩呀,而且野餐地點佐敦谷離艾菲屋企好近,去完玩仲有時間畀小朋友返屋企休息吓先趕下場,真係超perfect呀﹗



當日朝早落咗場雨,好彩大家都堅持繼續出來玩,亦可能因為呢場雨,公園無之前放假去時咁墟冚,至少我哋都搵到個好闊落嘅位坐,仲有位畀小朋友踢吓波吹吓泡泡,而我哋早咗到就先帶燒腩仔去遊樂場warm up吓。



艾菲想畀燒腩仔試玩呢個韆鞦好耐,難得呢日唔使點排隊就捉咗佢上去坐,但就點都估唔到坐咗落去之後係連樣都見唔到囉...再睇返先知呢個韆鞦原來係for 5歲以上嘅小朋友,well...5歲小朋友都已經可以自己坐普通韆鞦啦,仲要整住呢個盔甲來做咩?



見燒腩仔都開始進入狀態,我哋就帶返佢去草地到同大家玩,平日係屋企都有踢開波嘅佢,見到波即雙眼發光咁走埋去踢,後來小寶都join埋一齊玩,不過佢拎起個波時唔小心整污糟咗燒腩仔塊面,小寶媽即刻好細心咁幫燒腩仔抹返乾淨,其實小寶媽唔講粗心大意嘅艾菲都完全無留意添(大家睇艾菲仲顧住影相就知啦,嘻...),可能我哋都一早預咗佢會玩到好污糟,所以真係覺得無乜所謂,小寶媽你唔使覺得唔好意思㗎﹗



踢完波同其他小朋友一齊玩吹泡泡,但唔知點解燒腩仔同tarebaby玩玩吓忽然企係到發呆,而小豆媽就好有心思咁帶咗D波來扭波波劍畀大家玩,最讚係小豆真係好乖咁幫手做人肉速遞,將D波逐個送到各個小朋友嘅手上。



之前幾次出來玩,燒腩仔都未係好識同其他小朋友交流,到今次真係大個仔咗啦,叫佢同小檬一齊拎住貼紙搭膊頭影相又肯(多謝小檬媽送出嘅靚靚貼紙﹗),叫佢謝謝小豆借個波佢玩都有講,Like!




同大家一齊玩玩吓,忽然爬咗上中間個渠蓋位好開心咁唱歌喎,如果佢好大聲咁唱嘅話,成件事一定會變得好技安囉﹗kakaka...



襯佢哋肚餓,捉齊佢哋埋來影個大合照先﹗



開餐啦﹗(張相係食到一半艾菲先得閒影)我哋每人負責整D嘢食,結果就成為好豐富嘅一餐﹗至於波哥個人雖然來唔到,但波媽整嘅muffin好快已經畀小朋友們掃晒﹗

 

食飽飽就去咗join車迷組一齊玩車,特別嗚謝豬脾借出佢心愛嘅車畀燒腩仔一齊玩﹗



豬脾媽好努力咁吹泡泡畀小朋友玩,燒腩仔一直都交唔到戲,最後只係畀到呢個「你當我是浮誇吧...」over晒嘅表情,即係你睇吓隔離小檬同肚B幾咁自然呢。



之後就由小檬媽充當幼稚園老師,趕鴨仔咁捉佢哋排隊玩,不過燒腩仔唔多合作第一時間走咗去。>.<



然後佢哋明明玩緊泡泡,唔知點解忽然又成班走晒去遊樂場玩,睇見佢哋一個跟一個咁排隊玩呢個滑梯真係好得意,燒腩仔仲玩玩吓學小B同小檬咁坐係樓梯到等我哋同佢影相添,肚B媽見到即刻叫肚B坐低,大家出來玩咗咁多次,今次終於同到肚B影張靚靚合照啦﹗YEAH!



燒腩仔:我今日玩得好開心呀﹗大家下次再出來一齊玩吖﹗

我哋係遊樂場玩咗陣,燒腩仔開始無電就走先啦﹗見到佢玩得咁開心,又無乜點扭計發作(只係睇見大人食嘢時嘈住要食但畀佢又唔食呢吓有D玩嘢囉),艾菲都玩得好盡慶,返到屋企時幾乎要同佢一齊瞓晏覺叉吓電先可以趕下場呀﹗

沒有留言:

張貼留言