2014年5月7日 星期三

19個月



話都無咁快又過咗一個月啦﹗呢個月嘅最大變化係我忽然做咗表哥囉﹗嘻...我每次見到表妹D靚相都會勁叫「妹妹」㗎﹗不過姨媽其實係因為妊娠毒血症而提早開刀拎表妹出來,好彩表妹好叻女出世時識喊唔使插喉,但姨媽就唔多好彩D嚴重嘅症狀係生完先浮出來(正常應該生完自動無事),所以兩母女都未出得院,媽媽就成日要頻頻撲撲咁去醫院探姨媽同幫佢哋打點D嘢,睇見佢咁辛苦同心煩,我唯有整個浮誇肉緊笑樣氹返佢開心啦﹗



扯到咁遠都係入返正題先,自從去完健康院之後,我今個月嘅飲食都有所調整,由之前一日五餐變咗做一日四餐,扭都無扭嘅情況下就戒咗臨瞓前枝奶,早餐就聽姑娘建議飲七安奶之外,再食吓包,cereal,或者糊仔咁等我飽肚D,午餐晚餐就繼續食一個大人碗嘅飯餸,下午茶都係食小小零食加水果。

雖然下面門牙隔離嘅兩隻牙仔終於有影,但等咗大半個月都只係出到半隻,所以得六隻半牙嘅我依然唔係好咬到D咩,再加上我麻麻like食街外嘢,媽媽唯有繼續煮BB專用餐畀我食(艾菲:唉...勁無奈﹗想偷吓懶都唔得﹗),不過見到大人食嘢都會嘈住要食埋一份,主要都係扭食菜咁啦,但黑麻麻或者食落有渣嘅嘢,我係會即刻吐返出來唔食㗎﹗

除咗用學習杯飲奶同自己畢嘢食之外,我係用叉拮食物呢方面有好明顯嘅進步,就算會碌來碌去嘅堤子都拮到啦﹗而媽媽都開始畀我學用普通水杯飲水,雖然我好多時都會玩嘢專登倒晒D水出來,但我實情係識得就咁飲嘅﹗(艾菲:要篤住你先飲得好囉﹗)



至於瞓覺呢就因為連瞓覺奶都唔使飲,媽媽索性十點就放我落床瞓,無乜嘢嘅話都會好快瞓著,等佢可以安安樂樂咁睇吓《食平DD》,但有時玩得太hyper就會搞到十一點幾先肯瞓,但無論幾點瞓我都會係九點半前起身,有時會跟爸爸一齊七點幾起身添,不過媽媽一定會逼我即刻瞓返等佢可以瞓多陣,晏覺就一日瞓一次,每次兩個鐘左右,如果出街嘅話,我瞓到半個鐘媽媽都收貨唔會再逼我瞓㗎啦﹗



宜家出街成日行兩步就扭大人抱,但見到D盲人扶助地板或者斜路樓梯之類又會嘈住要落返地,入字腳嘅問題無乜點改善過,由於出街太多嘢睇行得唔專心,成日行行吓會成個趴咗係地下到,不過上幼潛時玩跨欄,上斜同落斜都完全無問題,仲試過唔扶任何嘢自己行到上一級樓梯添,而同馬騮好好朋友嘅我,呢個月愛上咗攀爬,宜家係屋企唔係擒high chair就係擒梳化,有次試過想擒枱但畀媽媽stop咗囉﹗(艾菲:去到公園又唔見你肯擒吓D鋼架﹗)

講嘢方面叻咗好多,宜家成日跟大人口水尾講嘢,媽媽每次講完電話收線我都會跟住佢講「bye bye」,佢催我快D時又會學佢講「go go go」,佢叫嫲嫲時我又會跟佢講「奶奶」,媽媽見我咁鐘意講嘢,索性教我講埋自己全名,講到但要佢逐隻字提先得囉,而我都開始唔再剩係講單字,開始識得「謝謝媽媽」連住一齊講(暫時只係講到謝謝媽媽,謝謝爸爸或者謝謝其他人係未得,因為謝謝媽媽好緊要,唔講無得食無水飲無人抱,kakaka...)。

因為我越講越多嘢,媽媽已經唔太記得邊D係新學識嘅字,只係知我終於講到個「公」字,氹到阿公鬼咁開心,識講「豬豬」同「咯咯雞」,仲會跟媽媽一齊扮豬叫添﹗今個月媽媽數數字我已經唔再理佢,最多都係講「7」同「8」來應酬吓,但就忽然識答自己住「18」樓(之前只係講到8字),A-Z依然係無心機學,不過就成日唱《ABC Song》頭兩句連歌詞(佢平時唔肯學ABC,完全唔明點解又會唱到D歌詞出來囉),到後期仲進展到乜嘢音都可以用來唱,仲試過用個「係」字來唱(唱到十足粗口咁,搞到艾菲都唔知stop唔stop佢好),最近熱播就係「阿婆阿婆阿婆阿,阿婆阿婆阿婆阿...」。



係幼潛老師嘅番心教導下,再加上媽媽返屋企之後同我努力練習,我已經學識咗吹泡泡同吹BB,小肌肉都變得越來越靈活,係媽媽嘅輔助下,我吸到印仔,貼到貼紙,開到衫夾,收玩具時仲鐘意學大人咁,一隻手拎兩件玩具(講緊積木size嘅玩具),另外除咗識講「我愛媽媽」呢句咁冧嘅對白之外,今個月仲學識咗「攬攬」呢個動作,媽媽每次話「攬攬」,我都會行埋去攬實佢㗎﹗

自理能力方面除咗餵食有些少進步,我宜家開始識得認返自己嘅物件,仲會嘗試講「我嘅」同做拍心口嘅手勢(都係幼潛教嘅),學識咗幫爸爸挽鞋,食完飯飲完水會識得閂埋蓋再講「謝謝」等媽媽收返D餐具,做完錯事畀媽媽話完會自己講「唔住」,不過potty training就畀媽媽話我有D退步,宜家開始唔肯定時定候乖乖坐大人廁所poo poo,每次都要搞到真係急先同媽媽講「唔唔」,結果好多次都趕唔切坐上大人廁所已經poo咗,學wee wee更加畀媽媽用「無賴」呢兩個字來形容我,唔肯係廁所wee(坐定企都唔肯),有wee都唔會出聲,就算媽媽用最傳統方法幫我戒片,直接除片由我賴呢招我都毫無改善,仲衰到由第一次有少少驚,到後期會好興奮咁玩D wee wee(艾菲:其實你可唔可以唔好咁核突?)。




最後又係講情感發展嘅時候啦,怕陌生人同陌生地方嘅情況有少許改善,遇到陌生人硬晒態dup低頭扁咀嘅情況無乜再出現,出街開始會主動叫D差唔多年紀嘅小朋友,但如果成班姨姨叔叔圍住佢都仲係會扮怕醜,dup低頭射哩眼四圍望再偷笑。

至於脾氣依然臭,一有唔滿意就會尖叫同摞地發癲,仲試過入電梯或者坐車時,唔滿意人掂到我或者阻到我視線而大叫一聲來鬧人(呢吓真係樣衰到呢...),naughty corner已經係坐到我都慣嘅地方,有時我知自己衰咗畀媽媽叫我埋去坐都會自動波咁坐落去繼續喊,有試過走佬但畀媽媽加監,於是試吓出新招扮可愛啦,點知都係唔work畀媽媽繼續訓話(艾菲:忍笑忍到我呢...),不過媽媽話都要幫我講返句公道說話,我呢個月其實明顯無之前咁蠻不講理,只要佢多D解釋我知佢做緊咩同之後會做咩(例如係廚房煮飯,就要逐個step講佢知我切蘿蔔,切條再切粒然後畀D實物佢睇,等佢覺得自己有份參與),我都肯合作扭少咗好多啦﹗

沒有留言:

張貼留言