2014年3月14日 星期五

轉眼三年...

日子一天又一天的如常過去, 不知不覺間便來到艾菲和米高結婚三周年的這天。

自從燒腩仔出世以後,我們的確跟很多父母一樣,漸漸將燒腩仔變成了生活的中心,相處模式亦是一貫的老夫老妻浪漫驚喜欠奉,不過艾菲還是會提醒自己夫妻之間是需要有火花,學習互相關心和欣賞絕對不次於照顧燒腩仔,畢竟小朋友總有長大成人離開我們的一天,陪伴我們一直走下去的始終是身邊這個人,感情能否一直長久地維繫下去是要靠兩個人一起努力﹗



今年米高只請到半天假,向來沒花太多心思去慶祝的我們,最終決定帶燒腩仔重遊西九龍海濱長廊就算,這個三年前我倆結婚日特意換衫轉妝過來影相的地方,至今仍是艾菲很喜歡的地方,可惜今年的天氣不太好煙霧彌漫得連對面海也望不到,又被人封了半邊場來舉辦活動,令我們不能帶燒腩仔入內玩底褲韆鞦有點掃慶。




平日的西九四野無人(管理員幾乎多過遊人),最好就是玩吹泡泡,但燒腩仔是一貫的呆樣,好不容易才捕捉到他有些微輕奮的表情,而近日變得極度怕陌生人的他,見到有個外藉姨姨離遠望著他追泡泡時,更是即時全身僵硬兼低頭的站著不動,看得艾菲和米高啼笑皆非。



雖然公園被封了一半,但近門口那邊仍有一間玩具屋可以給小朋友玩,幸好燒腩仔都頗為欣賞這間玩具屋,不停在內來來回回的走來走去,而艾菲就忍不住捉著他在同一個位置影一張一年前後對比照。



在西九那邊玩了個多小時我們便離開(因為實在已經無乜嘢可以玩),過去對面Element閒逛一會兒便出發去紅磡那邊晚飯,本來米高故作神秘的book了位想跟艾菲去吃agnes b,但艾菲早一晚知道了之後便跟他說不用太破費(講呢句說話嘅一刻,艾菲覺得自己點解變到好似《97家有喜事》入面個伍詠薇咁囉),於是他便順艾菲的意帶了我們到一間小店食蠔。

還記得去年的結婚紀念日,燒腩仔這個電燈膽是超級合作,在食飯時間自動無電乖乖睡了一覺,雖然早知今年的他沒可能配合關燈,但我倆連發夢也想不到他會如此失控,全日只睡了廿分鐘晏覺的他(艾菲平日好堅持佢至少要瞓到一個鐘晏覺,所以佢從來未試過咁癲,但佢呢日係好罕有咁醒咗之後死都唔肯再瞓),到了晚飯時間開始發作...



我們開餐前餵他食BB飯,當時已經要求多多超級麻煩,到我們的生蠔上枱更是失去理性的,一邊撥開艾菲手中的BB飯,一邊喪叫喪喊要我們分生蠔給他,後來艾菲塞了塊檸檬給他想他知難而退,他卻吃得超級滋味面不改容,甚至連皮也想吞進肚,被我們阻止以後又再一次發狂喪叫喪喊,逼於無奈之下艾菲帶了他去外邊訓話,待他冷靜過後再回去餐廳。

第一回合暫且回恢平靜,回到餐廳後艾菲快手將BB飯全部倒進他的肚,然後都分了些意粉和麵包給他一起吃,但吃飽以後他依然是keep著吵吵鬧鬧的,明明已經累得將身體捱了在艾菲身上,艾菲便打算順勢讓他睡一會兒,怎料他卻打死不肯睡兼起身發惡鬧人,米高見狀唯有帶他出去冷靜一下。

到第三回合回來,他見到我們枱上仍有檸檬又搶著要吃,艾菲唯有剪皮去核的給他吃,但吃罷以後又再一次發狂起來,這次更是合上眼睛完全不講理的狂推狂罵人,那一刻艾菲實在有「扑暈佢」的衝動,忍無可忍便再抱他出去訓話,待他冷靜以後回餐廳急急吃完枱上的食物便離開。

望著這個如此野蠻的燒腩仔,我倆非常慶幸沒有選擇去食agnes b,否則被人趕離餐廳都不知怎辦才好,同時也很想跟店內的兩對情侶說聲不好意思,好端端的一餐飯被這個小朋友破壞氣氛,換轉艾菲的話也會感到超級不爽,不過更重要的是要給米高做好心理準備,到燒腩仔正式踏入trouble two的時候,艾菲深信情況肯定更恐怖﹗



雖然我倆的晚飯被燒腩仔破壞了,不過艾菲這天還是過得很開心的,因為艾菲是確確實實地感受到米高為這個紀念日所付出的心思﹗還收到了一部一直捨不得買的壓麵機做禮物呢﹗除了可以用來做麵還可以用來做饅頭的呀﹗呵呵呵...

事源我倆由拍拖至今都沒特別慶祝情人節,更甚少互送禮物,但艾菲在今年情人節卻口痕叫米高要送一朵不是真花的花給自己,明示暗示地給了他無數個idea去完成這個task(可以係摺紙花,可以係豆腐花,可以係畫嘅花...),結果他當然是當艾菲吹水完全沒有理會啦,後來見到當天一眾朋友在facebook洗版式的show off之後,艾菲實在忍無可忍怨了他一整晚,然後便出了最後通碟要他在結婚周年紀念日當天送艾菲一份不用花錢的禮物,同樣明示暗示叫他隨意畫一幅畫或摺一個心也可以,最終他竟然說自己無藝術天份,寧願花錢買給艾菲,還偷偷地去研究首飾還是壓麵機會適合艾菲。

嘻...艾菲的要求其實很簡單,就算現在收到的不是原來想要的,但單憑他有記住艾菲說過甚麼和喜歡甚麼的心意,艾菲已經很滿足的了﹗

30 則留言:

  1. 祝三週年快樂,原來你都唔係早我好多至喎,我地都兩週年la
    燒腩仔好勁,竟然連檸檬都唔放過呀,哈哈

    回覆刪除
  2. 祝艾菲三週年齊日日快樂!
    有左小朋大都會以佢為中心,自己都會慳啲洗,所以好明白艾菲心情呀,不過慶祝唔一定要去食牌子,小店都有小店樂趣呀^^
    燒腩仔食檸檬好搞笑呀,明明縐晒眉都照食~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實間小店都OK呀,都算有情調,不過燒腩仔就嘈到隔離兩枱情侶客囉,搞到我哋勁唔好意思~~

      呢D日子有得一家人一齊慶祝我已經好滿足,食咩都已經無所謂,D錢真係寧願留返來花係小朋友身上,但最好笑係我reject米高嘅一刻真係諗起D對白點解咁似97家有喜事個伍詠薇囉,都有D驚自己真係變咗做黃臉婆會畀人嫌棄㗎﹗

      刪除
  3. 艾菲三週年快樂^^
    其實我都覺得生活重心去左小朋友度,尤其我係返工既,放工就好想即刻返屋企,其實平時我都好小同老公拍拖,唔知點解我個心好似會覺得好內疚有時間都唔陪little k咁,我生之前同自己講點都要抽時間同老公拍拖,但漸漸我想家庭樂多過二人世界,希望我地都常常記住拍拖時既甜蜜感覺,永遠sweet^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...只要你哋兩個都有心去維繫,就算宜家三人行都一樣咁sweet嘅

      刪除
  4. 祝三週年快樂呀~ 原來我地又係2011年結婚? (我2011.1.1) 又同年同月生BB~ 哈哈~
    生左小朋友都變成老夫老妻, 但你係咁叫米高送假花比你好搞笑~
    但最後比你既禮物就好, 仲sweet 呀~ 佢真係有花心思諗過, 黎點先重要呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我哋仲係同一間醫院生BB添㗎﹗
      因為佢份人好無心,如果我就咁話要收花,佢可能直接求其買朵花hea我就算,所以我成日都要搵D難題出來考吓佢,等佢用吓腦諗吓個老婆到底想點先得

      刪除
  5. happy anniversary ah!
    好少男人識送禮物, 我已被train到佢有呢份心已經要滿足! -_-
    唔夠瞓既bb好得人驚呀! 慶幸田鼠b都算過左扭眼瞓既年紀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年其實都係出口述先成功,如果唔係嘅話應該係乜都無啦...
      唔夠瞓嘅BB真係好得人驚,我咁耐以來都係第一次見識,我起初都以為燒腩仔過咗呢個扭眼瞓嘅關口,點知事實證明佢都仲係未得,下次有理無理都要逼佢瞓返一粒鐘先得

      刪除
  6. Happy Anniversary~你寫燒腩仔扭計嘅用語好到肉.....尤其是 "想扑暈佢" , 笑咗, 我都成日有呢個衝動, hahahahahaha
    蛇仔爸又係,成日要我出口術先會有表示.......... -_-"

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次燒腩仔扭計我都好想即刻扑暈佢等世界回復寧靜㗎﹗kakaka...
      D男人成日都係咁,永遠唔識自動自覺,搞到我哋要千方百計咁明示暗示先得

      刪除
  7. 祝三週年大快樂!!!

    米高好有心思呀, 有訂枱又有禮物~ 我就算出口術老公都未必有反應!

    有時帶tarebaby出街食野, 佢都會搞搞震, 上星期去飲茶直頭成個人上左枱面咁濟, 同埋都幾睇佢心情如何, 有時清潔好晒張high chair, 佢坐10秒都唔夠就跳左上我度, 之後就唔肯坐番啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今次都算有心思呀,見佢事前一直懶懶閒咁嘅樣,我都估唔到個最後通碟係work﹗嘻嘻...

      我由一開始帶燒腩仔出街食飯就要佢縛seat belt,唔知係慣咗食嘢要坐定定還是因為佢實在太鐘意食嘢呢,佢又好少會嘈住離開座位,不過食飽之後一放佢出來玩的話,就真係無可能再放佢坐返上去囉

      刪除
  8. 三週年快樂~
    小朋友扭眼瞓威力真係唔講得笑,我同你哋一樣,成日都有"扑暈佢"嘅衝動

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都係第一次見識呢識威力呀,真係驚嚇程度十足﹗﹗﹗最憎就係明明已經中緊眼瞓,仲要死都唔瞓係到嘈呢吓,勁想扑暈佢助佢一把呀

      刪除
  9. happy anniversary :) 原來我同你差一日, 我係313 heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 依?又會咁啱嘅?咁係唔係同一年呀?

      刪除
  10. 你老公好好呀,知你想要咩,我老公來來去去都係送首飾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢知送咗D首飾畀我都係得個擺,所以寧願送其他嘢啦

      刪除
  11. so sweet~~ 三週年快樂呀﹗有左小朋友都要好好keep住關係呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. THX﹗呢個真係要時刻警覺提醒住自己呀,如果唔係就會不知不覺咁破壞咗關係都唔知﹗

      刪除
  12. happy anniversary !!!!
    禮物有花心思先至重要呀

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH!我出畀佢個題目嘅目的都係要佢咁做,宜家目標終於成功達到﹗

      刪除
  13. happy anniversary....
    完全明白佢地吾夠訓可以忟到好盡,不過有時為左就自己個schedule都無辦法,所以我地而家係極少出外食野,要食既都只會叫外賣返來咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平日都好緊張燒腩仔D晏覺,盡可能都想佢係屋企瞓返兩個鐘先再出街,出街都會搵地方坐低畀佢瞓返至少半個鐘,所以咁耐以來今次先係第一次見識呢種扭眼瞓嘅威力,以後真係要出盡辦法扑暈佢等佢瞓夠先出街呀

      刪除
  14. 出街勁扭真係好煩,仲怕係影響其他人,但小朋友扭計又難控制,唉……

    我係任何慶祝既節日一定要慶祝,因我覺得頭一兩年唔慶祝,之後既二三四五六十年就一樣無得慶祝,所以我好堅持,最多食飯地點近啲,食快啲,無咁好味囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋睇咩日子啦,有D明顯係出去畀錢人賺又要同人逼嘅節日,我哋會寧願留係屋企平平靜靜咁過

      刪除
  15. 三周年快樂呀!
    一年前後㗎燒腩仔樣子冇乜點變喎!
    小朋友扭眼瞓真係好恐怖,特別係我個唔鐘意瞓覺㗎仔。明明合埋眼瞓就得咁嘛,但係就要扭到拆天咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,個表情都係呆呆地咁﹗
      真係好怕佢哋呢D位,每次都好想扑暈佢助佢一把﹗

      刪除