2014年3月5日 星期三

ABC Poster

這個已經是農暦新年前的事了,但新年期間忙東忙西便將它放在一旁,現在才記得拿出來blog呢...



話說去年年尾時有朋友送了個立體喜羊羊年暦給燒腩仔(A3 size),本來艾菲就不太接受家裡出現喜羊羊這物體的,但想到朋友也是出於一番好意,放在一旁留待明年變成垃圾又感覺不太環保,就即管貼出來看看燒腩仔會否出手毀滅它啦,怎料燒腩仔卻「估你唔到」般出奇地喜歡,更不時在玩玩具期間特意走過去用小手指「篤」那些喜羊羊公仔,於是它就一直完好無缺地貼了在我們家的房門。



眼見燒腩仔對這些poster物體如此有興趣,艾菲都不敢怠慢決定快點買張ABC poster回來貼,但走遍商務,三聯和大眾,找到的竟然不是簡體字版本就是迪士尼公主系列,艾菲都不過想找一張不要過份卡通化,全英文或繁體字版本的ABC poster而已,如此簡單的東西原來已經絕跡香港(不過事後收到Huggies寄過來張ABC poster,完全乎合艾菲要求,只係D字比較細囉),把幾火決定自己回家DIY,碰巧在《日媽媽の育兒筆記》這篇blog內找到合適的ABC Cards file可以download,便立即行動先將它們設定成每行四個字母,然後順序print在兩張A4紙上,再剪剪貼貼合併成一張ABC poster,最後貼上一層PVC膠便不怕被燒腩仔摧殘撕爛。



艾菲襯燒腩仔午睡時間,很快手便完成了這張ABC Poster,並貼了在近大門不太覺眼的位置,但超眼利的燒腩仔睡醒以後立即發現,還要很開心地指著字母逐個「篤」和大叫「apple」,自此以後艾菲每次問他ABC在那裡,他都會極速走過去看ABC poster,在廚房門外等艾菲煮飯等得悶了,也會自己走過去望著poster說「車」或者「apple」,而最近正在學發音又只懂將全部字母讀成「N」的他,更會不時走過去指著字母「N」,「N」,「N」的不停叫,看見他懂得欣賞這張ABC Poster,艾菲便自覺一番心意沒有白費相當滿足了﹗

22 則留言:

  1. 哈哈,小朋友唔知點解鐘意響大人眼中其貌不揚嘅公仔架 XD
    喜洋洋、天使得得B,甚至巧虎我都覺得唔靚,偏偏小朋友咁鐘意~
    btw燒腩仔指住ABC個張相,好怕醜仔樣呀,Q~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好認同,佢哋真係完全估你唔到﹗不過我哋睇來都要有心理準備開始接受呢D其貌不揚嘅嘢,遲D佢哋識自己揀衫著,著到騎騎呢呢咁都要拖住佢出街,到時都唔知點忍笑﹗

      刪除
  2. 我之前買咗張thomas嘅abc poster,唔知妹豬係咪唔多鍾意thomas,眼尾都唔多睄下,反而鍾意睇abc書

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁可能真係關thomas事喎﹗亦之所以我堅持唔買有公主嘅poster﹗

      刪除
  3. 仔仔欣賞學到野, 媽媽最滿足:)

    回覆刪除
  4. D PVC 膠係點架? 我最近想買過膠機, 又怕自己3分鐘熱度

    回覆刪除
    回覆
    1. 一大卷好似包書紙size嘅透明貼紙咁㗎,文具鋪個阿姐同我講話佢哋會叫佢做牆貼喎,因為佢有D係有花紋可以貼窗,你試吓睇呢條youtube片睇吓明唔明佢係點用吖﹗
      http://www.youtube.com/watch?v=MjCNUFSumCQ

      我都曾經有諗過買過膠機,但要整多部機係屋企,仲要不停添D過膠片先有得用,感覺唔多化算,所以我改用呢種PVC膠,相對平D又可以因應要幾多先買幾多,燒腩仔都試過去整佢落來㗎,但佢最終只係成功成幅好完整咁扯落來,我覺得都夠保護呀

      刪除
  5. tarebaby 近來好鍾意講"圍BC" (之前明明講到"AB", 加多個C 就變左"圍"~), 之前買圍欄送左PACK ABC英文字母磁石, 我拎左黎用 (雪櫃出面), 而家tarebaby 成日攝位要入廚房玩"圍BC"...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你睇來要買塊白板畀佢,等佢可以出返廳玩安全D喎﹗燒腩仔宜家只係講到個N字,全部字母都係讀N,又玩分類﹗

      刪除
  6. 艾菲就不太接受家裡出現喜羊羊這物體的<== totally agree!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我哋睇來都要有心理準備開始接受呢D其貌不揚嘅嘢,遲D佢哋識自己揀衫著,著到騎騎呢呢咁都要拖住佢出街,到時都唔知點忍笑﹗

      刪除
    2. 我嘅策略係唔會帶佢見到呢啲衫! =p

      刪除
    3. 好方法喎,我到時都要試吓咁做先

      刪除
  7. 艾菲真好,又diy畀仔仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為買唔到啱心水嘅poster先出手啦﹗

      刪除
  8. 我都麻麻地喜羊羊!
    我貼過兩張都比龍BB狠心撕出黎,不過佢撕完又比我貼返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋真係好鐘意撕嘢,我試過貼燒腩仔playgroup畫嘅大作出來,唔使十分鐘已經畀佢撕開咗一半,最後我都係照貼返上去,所以要小心保護嘅我就貼層PVC膠係面囉

      刪除
  9. 呢張無公仔又幾好喎!!!
    你真係好有心....成日diy....我都要向你好好學習一下~hehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好容易㗎,有晒file download,就咁set返列印設定同少少剪剪貼貼就OK,平靚正之選呀

      刪除
  10. 張diy poster好靚呀! 你真係好有心機!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係download嘅file入面本身個source夠靚姐,我只係設定列印同剪剪貼貼,超簡單﹗

      刪除