2013年1月7日 星期一

三個月



Hi! 我今日三個月大啦,我個樣係唔係大個仔咗好多呢?

不過我好慘呀,今朝一起身就唔見咗媽媽啦,佢話佢放完假要返工叫我乖乖地係屋企玩住等佢門喎...但佢話佢返工之後應該會抽到d時間update呢到,同大家share吓呢三個月o既事,咁我唯由同大家一齊等睇blog啦﹗



係屋企等左足足一日,媽媽今晚放工返來除咗好奇怪咁成日眼定定望住人同攬到我實一實之外,仲送左個手印腳印模俾我呀(媽媽話本來係兩個月時送隻3D腳仔模俾我,但當時我係咁掙扎唔合作完全整唔到,所以宜家變咗手印腳印模囉...),係就係唔多靚(媽媽話要怪就怪爸爸唔肯配合佢整靚D喎),但點都係媽媽一番心意啦﹗

1 則留言:

  1. 寫埋名喎......
    [Ivy01/10/2013 22:28:34]哈哈...無相嘛,驚第時唔記得個印係邊個呀

    回覆刪除