2017年10月19日 星期四

九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1



呢日我哋終於可以遠離煩囂去郊野玩,但好可惜嘅係天氣keep住麻麻地,時晴時雨咁好估佢唔到,不過都無損我哋去玩嘅雅慶,我哋呢朝起身喺酒店房食D嘢就出發去霧島,話咁快就到咗第一個目的地高千穗牧場,一到埗泊好架車米高居然話呢到環境咁靚,放燒腩仔上車頭影相留念,艾菲仲以為佢講笑,點知佢堅認真兼即刻抱咗個仔上車,難得燒腩仔又唔抗拒喎,艾菲唯有滴住汗咁配合影相交差。



未行入牧場,燒腩仔已經指住側邊D羊話要餵小動物,所以入去前先捉住狀態仍然OK嘅兩個小朋友喺大門口影返張到此一遊。



入口側邊就係餵羊餵牛嘅地方,入去前有人勁興奮,V晒手畀艾菲影相,搶住要我哋畀佢去餵動物。



米高一畀錢佢,第一時間就去扭糧草餵羊,呢個moment佢仲也文也武咁㗎﹗



然後我哋一行入去,羊咩咩們即刻衝過來,堅係零距離接觸,熱情到爆炸。



BB豆豬率先被嚇親爆喊,跟住點都唔肯自己落地行,死命咁攬住我哋隻腳,再偷偷裝D羊有無埋來。



咁入去前係烕係勢嘅燒腩仔呢?唔...你D眼神同身體語言出賣咗你喎,kakaka...



燒腩仔:畀啦...畀啦...(個樣嫌棄到呢...)



跟住就係又要驚又要餵,餵餵吓又想走,佢走隻羊又追,隻羊追佢就更驚,無限loop呢個過程直至所有糧草無晒...



離開呢個範圍前,米高嘗試令BB豆豬接受返D羊,結果當然係無可能,一入去就直衝埋來,就連艾菲都畀佢哋嚇到驚驚地,正常人都唔會咁快接受返佢哋啦。



餵完羊我哋就沿住條大斜路行上山,行到上去索晒氣大汗疊細汗之際,先見到呢架觀光車...



然後行吓行吓就行咗去睇乳牛,仲咁啱撞正揸牛奶時間,排隊時燒腩仔耍手擰頭話唔玩㗎,但排到去又好勇敢出手揸喎(掌聲鼓勵),每個人可以揸幾吓, 不過亮點係上面工作人員隻手,有佢幫忙人人都可變揸牛奶高手﹗嘻...



揸完牛奶我哋行咗入去睇馬仔,騎馬未夠鐘開始,我哋亦相信燒腩仔唔會夠膽騎,所以睇吓望吓就走。



之後有個小朋友喺到扭話要玩D電動車,解釋咗無數次下午會去另一個遊樂場,有好多款仲靚嘅電動車任佢揀任佢玩都唔聽,艾菲唯有捉BB豆豬影吓靚相順便畀大家冷靜吓。



玩咗成朝大家都肚餓,傾掂數就行返出去餐廳到食飯,為咗彌補返喺佐賀食唔到餐燒肉,所以一見到呢間餐廳有燒肉食就衝咗入去,仲要畀我哋坐到張窗邊大枱,可以望住靚靚嘅牧場景開飯,正呀﹗



由於燒腩仔練開仙,再加上佢向來唔多鐘意咬肉,我哋只係叫咗牛肋骨加黑豚set,另外加碟香腸,喺日本食燒肉,D肉好食係一D都唔意外嘅事,不過好驚喜嘅係連個香腸都超香口同好味,而且個餐除咗燒肉,仲有炸雞,意粉,白飯,沙律,飲品畀你任飲任食,wow...真係諗返起都流口水呀﹗



食到勁飽咁離開餐廳,不過行過隔離手信鋪,又忍唔住買雪糕食,咁話晒都係牧場嘅乳製品,質素有返咁上下保證嘛,帶唔到返香港係都要食返杯先安樂。



食夠玩夠就走啦,bye bye羊咩咩,多謝你哋畀咗一個好開心好舒服嘅早上我哋﹗

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2

沒有留言:

張貼留言