2017年10月16日 星期一

17個月



O...YEAH!!!雖然媽媽D遊記追到氣咳都未寫完,不過唔覺唔覺我又大一個月,佢話要讓一讓路畀我出場先呀﹗聽到呢個消息真係開心到我不得了,大家就暫且畀我不顧儀態笑一陣啦﹗kakaka...



先講我強項食,宜家一日三餐固體食得非常好,午餐晚餐座底一大碗有菜有肉嘅飯,大人一話開餐就會自動埋位上high chair,搶住自己拎起枝匙起勢咁食,有時媽媽唔得閒理我,真係放低碗飯我就自己搞掂, 有時會筆到枱面同口水肩都係飯(艾菲:佢每匙都對準目標放入口,基本上係無乜跌落地),但我好企理會出手執返晒,到最後媽媽埋來清理時一定係佢可以接受嘅污糟程度。

食飽自己碗飯到大人開餐,我又會用好誠懇嘅眼神不停叫大人畀D我食,有時都成功呃多成碗飯返來,尤其有麵或烏冬我多多都食得落,個個同過我一齊食飯嘅大人都讚我好食得㗎﹗亦之所以我宜家個肚腩越來越圓碌碌,同得返排骨嘅哥哥真係好大對比﹗

不過我雖然為食,但唔係你餵我就食㗎,好多時都要媽媽放喺碗畀餐具我自己筆或用手執先食,同一件食物你用大人筷子餵我,我好多時會耍手擰頭推開唔要,至於下午茶就更加會望清楚哥哥食咩先食,如果眼見哥哥D嘢好味過自己D,我會唔食示意媽媽畀返同哥哥一樣嘅嘢我食,但媽媽解釋完我唔食得我多數都會乖乖合作,咁麵包餅乾乳酪cereal都係我飛佛來嘅。

至於媽媽奶依然熱愛,宜家早晚一餐埋身飲無走雞,下午茶奶就視乎喺屋企定喺街,喺街無都唔會搵,喺屋企眼瞓就會搵,一夠鐘我就會拖媽媽入房示意佢餵奶畀我瞓,如果佢扮唔明我會好嬲爆喊,喊到佢畀我食我先會收聲。



至於瞓覺,媽媽就話我好咗D,媽媽宜家十一點左右就同我入房餵奶瞓覺,基本上無事無幹,我飲完奶都會自動暈低,簡中未瞓得熟有時會凌晨一點幾醒一醒,不過媽媽拍吓我都好快會瞓返,然後一覺就瞓到第二朝十點幾十一點,跟哥哥一齊起身呃媽媽畀多少少早餐我食。

晏覺就繼續自由放任政策,喺屋企就兩點飲完下午茶奶開始瞓,可以一直瞓到四點左右先醒,但出街的話就好心野,知道有得玩就攰到眼都垂晒,都仲要撐到最後一秒先肯瞓,而且好容易醒瞓唔得耐。



越來越有自己嘅性格同脾氣,有咩唔鐘意會學哥哥大叫爆喊同發脾氣掟嘢,不過媽媽一no我就會收聲唔再做,好識睇人眉頭眼額,媽媽話緊哥哥時會即刻變乖唔再搞搞震,出街見到陌生人會識怕醜,擰歪面捱喺媽媽個身到扮嗲豬,但見到熟口熟面嘅保安姨姨又會好熱情咁跟住哥哥揮手say hello同bye bye。



活動能力keep住A++以上級別,電力無限日日喺屋企四圍行同擒,出街會扭落地要自己行唔畀抱,最鐘意拖住哥哥蒲公園,就算哥哥超級粗魯眼見我跌低都繼續扯我走,我依然熱愛跟住佢四圍跑,已經識自己扶住上樓梯,又識自己坐低sir滑梯,但有樣嘢我好唔鐘意就係玩韆鞦,次次媽媽抱我上去我都會掙扎一輪,再畀返個勁唔enjoy嘅樣佢睇。



小手肌發展幾好,開始識得自己入形狀(艾菲:要畀貼士先知入邊個,但佢可以轉到啱返個位先入窿),畀BB顏色筆我都識得喺畫紙到畫畫畫,亦識得將D顏色筆當積木咁疊高,哥哥砌lego時又會埋去搞破壞,偷偷地將哥哥架車拆散(激到哥哥彈吓彈吓),又會跟住哥哥亂彈個玩具琴。



今個月總算肯開金口,BB話多咗亦開始肯望實媽媽口形學發音,宜家除咗爸爸媽媽外仲識叫阿嫲,姐同阿婆,亦識得講得,謝,bye,波,車,鼻,襪同鞋,認知能力亦大有進步,終於學識眼耳口鼻手腳肚腩同pat pat喺邊,叫佢錫錫米露會拎起米露扮攬同卜一聲咁錫(識得唔貼個咀埋去假錫),知道襪係著喺腳,換完片會自己拎去垃圾桶丟,換出來D衫又識放去洗衣籃,出電梯後認得路返屋企,一話同婆婆玩line會衝埋來搶鏡。

好鐘意模仿大人,媽媽無教過我,但我憑觀察就知道鎖鑰係用來開門會拎媽媽抽鎖鑰去大門到篤,聽得媽媽問哥哥幾點多又知大廳個鐘可以睇時間,跟得媽媽摺衫多就識幫佢拎D摺好嘅衫去唔同人嘅櫃桶到收埋,見到哥哥幫手收衫夾又自己跟住拎個兜埋去收(艾菲:佢係個好鐘意做家務嘅妹仔﹗)。



繼續同哥哥做難兄難妹,一時糖黐豆攬頭攬頸笑到咔咔聲,一時水溝油搶玩具we嘩鬼叫,雖然暫時都係哥哥整鬼我多(艾菲:哥哥間中會發作唔滿意妹妹呢樣嗰樣),但我有時都會借頭借路蝦返佢,明明哥哥一遍好心埋來同我玩,我就怕佢搶我D嘢喊定先等媽媽話佢(艾菲:基本上妹妹一喊大人實第一時間問咩事,不過考慮到妹妹宜家有時都明蝦哥哥,艾菲會調整吓自己D語氣,免得錯怪哥哥) ,但總括來講我哋嘅感情都係穩步上揚中嘅。



最後又係時候update最強小三嘅狀況,雖然我好愛媽媽D奶,亦好䅻媽媽嗲媽媽,但我最愛嘅依然係爸爸,每晚佢放工開門入屋,我必定大大聲咁叫爸爸,食飽飯又會跟住佢尾四圍行,再用冧爆嘅聲線呼叫「爸爸...爸爸...爸爸...」,爸到媽媽都無我咁好氣,到夜晚媽媽一話night night爸爸,我又會九秒九咁衝去爸爸到揮手講bye bye再畀個情深的一吻,但有一晚我錫完爸爸唔肯錫媽媽,媽媽真係嬲咗我囉,結果爸爸第二晚叫我一定要錫埋媽媽,唉...睇在佢D媽媽奶份上我唯有應酬吓佢啦﹗

沒有留言:

張貼留言