2014年6月9日 星期一

20個月



YEAH!我終於都2字頭,有20個月大啦﹗不過媽媽呢排都比較忙,唔係出咗去整佢自己D嘢,就係帶咗我出去玩,所以呢篇20個月大嘅blog都搞到遲咗兩日先出到街囉﹗



講返呢個月嘅飲食狀況先,由上個月開始已經變咗一日四餐戒咗夜晚臨瞓前枝奶,早餐就用飲管杯飲七安奶加其他包餅或者cereal同糊仔咁,午餐晚餐就自己坐定定食晒一碗半大人碗既飯餸,下午茶就食零食加水果,開始會揀食物食,講咗要A就死都唔肯要B,有時仲會只撩D餸食唔願食飯。

八隻牙仔終於都出齊,雖然仲未有大牙,但媽媽見我咁牙痕成日搵嘢咬,就試吓畀成個蘋果我自己咬,我好畀心機係咁咬㗎,識得個芯係唔食得,不過唔知個掟係唔使咬就吞埋落肚囉(艾菲:同婆婆講電話講多兩句佢就吞咗個掟﹗睇少眼嘅話佢連個底都想食埋添呀﹗)﹗而最近兩次出街,媽媽都話唔夠時間煮無帶飯仔畀我,要我食餐廳D食物就算,唔...麻麻地like但都有食晒嘅,爸爸媽媽就讚我進步咗好多(之前係頂多食大半碗就唔食,宜家可以食晒一碗), 遲吓去旅行佢哋就可以輕鬆D喎。

至於瞓覺就一切如常,夜晚十點就會落床,不過好多時都碌到差唔多十一點先瞓,瞓到第二朝九點半起身,就算八點跟爸爸一齊醒咗,只要媽媽話未夠鐘我都會乖乖地瞓返,或者自己坐係床等到媽媽鬧鐘響先嘈(艾菲:呢個行為真係超抵讚﹗),不過半夜三、四點醒咗會怕黑唔畀媽媽熄燈,否則我會爆喊唔收聲,媽媽要熄燈瞓唯有拖住我手瞓直至我OK先放手。晏覺就一日瞓一次,每次兩至三個鐘左右,呢個星期仲開始去返自己間房到瞓添,媽媽話過埋呢個夏天我就連夜晚都要係呢間房瞓啦﹗



出街如果心情好都會自己行,但成日一枝箭咁想fing甩大人手跑咗去,最鐘意就係行樓梯同斜路之類嘅嘢,入字腳嘅問題依然無改善,不過行街行到成日跌嘅情況少咗,好多時都係我專登跌落地扮嘢(艾菲:都唔知扮跌有乜咁好玩﹗),上落樓梯都越來越smooth,去公園都開始肯學吓爬鋼架,連會搖嘅吊橋都夠膽行添﹗

講嘢方面越來越叻,乜都聽得明乜都識得講,唔會再好似之前咁亂答問題,經常性跟大人口水尾講嘢,媽媽問我叫咩名我就跟住講「咩名」,佢一講我個中文名我又會自己重複講N次,有次睇到巧虎唱「一閃一閃小星星」就即刻跟住唱返成句出來,亦開始講到D簡單句子,例如「我食奶奶」,「唔該爸爸」,「公公食飯」,「媽媽靚靚」,「探BB」,「唔影(相)」。

繼續唔肯學ABC同數數字,但就認得個A同O字,媽媽問我爸爸去咗邊我會答「阿工」(個阿字係用返工個tone來講),講極都唔啱音就會答佢去咗「搭車」算,好鐘意講個「咗」字,成日都會講「跌咗」,「停咗」,「執咗」,「爛咗」,坐車成日一坐底就講「開車」同「唔開燈」(巴士落車嘅燈),坐電梯時一入去會指住頭頂個抽氣扇講「風扇」,咩都會「嘩」一餐,好似上次去飲時D姐姐上菜會好讚歎咁「嘩」一聲出來,就連平日poo poo完望返落馬桶都會咁樣「嘩」出來讚自己。



模仿能力越來越高,記憶力亦相當之高,好多嘢做一次教一次已經識,幼潛老師教太陽伯伯,我第二堂見到已經即時指住叫伯伯,媽媽教我月亮姐姐,我去到IKEA見到盞月亮燈又會即刻喪叫姐姐,媽媽搽唇膏我會摞住搽埋一份,搽完仲識將個咀唇合埋「扑」一聲出來,佢幫我搽cream我又會跟住郁手自己搽埋一份,佢朝早噴濕個頭先梳頭我都會即刻衝埋去要佢噴吓我,媽媽見我咁鐘意搞大人D手錶,就帶咗我去扭人生中嘅第一隻蛋,扭到隻好得意嘅line手錶,宜家我出親街都要帶住㗎﹗

自理能力都有唔少進步,除咗本身已經識嘅自己食嘢同飲水,出完街返屋企仲識得自己除咗對鞋出來放好(之前要大人幫先得,宜家已經可以自己來),又會自己揀衫揀鞋著,開始肯幫手拎吓嘢,有時仲會主動幫爸爸媽媽丟垃圾,除咗會搶住幫手吸塵,見到媽媽收衫都會搶住收衣夾,連potty training都開始正常返,poo poo會主動同大人講「唔唔」,自從媽媽買咗個摺得埋嘅廁板畀我之後,我唔使再死忍到返屋企先poo啦,至於wee wee就停咗成個月無train到,媽媽話佢頂我呢個無賴唔住要休息吓,等佢遲吓得閒D心情好D同天氣好D先再挑戰過喎﹗



最後又係講情感發展嘅時候啦,呢個月好明顯係痴多咗媽媽,媽媽係廚房煮飯就會搬晒D玩具去廚房門口望住佢煮飯,佢一轉陣去咗洗手間又會成堆玩具咁跟埋過去,有時媽媽一行開我就會大大聲叫住佢,如果佢放低我係婆婆到走咗去,雖然我唔會扭同嘈都會玩玩吓叫「媽媽」同搵吓媽媽係唔係房。宜家我越來越鐘意Mic Mic(Mickey & Minnie嘅統稱),終於夠膽同大大隻Mic Mic做住happy face咁合照,有次夜晚忽然發燒媽媽話要貼退熱貼,我本身好唔鐘意會用手撕返落來㗎,但貼咗個Mic Mic貼紙落去之後我就好鐘意啦﹗



至於怕陌生人同陌生地方嘅情況有明顯改善,雖然未至於會主動撩人同佢玩,但就算扮怕醜都會笑笑口,唔會dup低頭dup到見唔到樣同肯同人講bye bye,如果去playroom同公園玩就最鐘意埋D哥哥姐姐堆,就算人哋完全唔理我都會跟住佢哋跑來跑去,又會學佢哋趴係到sir滑梯同瞓係地下到唔郁。

至於脾氣係一貫咁臭,有不滿就尖叫同摞地發癲呢兩樣嘢係完全無改善過(艾菲:好似越來越嚴重添,唉...),仲試過好多次返playgroup時唔想同同學仔share玩具就大叫一聲來嚇走人(艾菲:呢樣嘢真係好頭痛,唔share玩具都唔應該用咁嘅態度對人嘛),naughty corner幾乎係每日都一定會過去企/坐一陣(艾菲:分別只在於係一日幾次嘅勁扭定一日一次嘅小扭),講「唔住,媽媽」已經講到好似食生菜咁,媽媽話佢來緊真係要再諗吓對策來應付我喎﹗

沒有留言:

張貼留言