2013年2月1日 星期五

打針Plan



打針plan,要算是燒腩仔出世前,艾菲和米高最懶懶閒沒心機理的item,艾菲只是一直努力嘗試報名聽Kinetics的產前講座(但到生之前都抽唔中...),以及在BB展拿了幾張宣傳單張看而已,直至燒腩仔出世前一個月,艾菲眼見join plan的針最遲兩個月便要打,才終於的起心肝去研究一下。

在四出搜尋資料及問朋友意見後,艾菲和米高最終決定甚麼打針plan也不join,主要因為艾菲反正都會帶燒腩仔去健康院檢查無謂花錢join貴plan,join plan只是想小朋友打少幾枝針和減低出現不適的機會,但打少幾枝針不代表打針後一定不會發燒呀,而且打多幾針都不過是痛多幾次(或多或少都因為艾菲本身唔怕痛,所以睇住燒腩仔俾針桔基本上完全唔會肉赤),艾菲覺得沒必要花錢去打幾合一的針,而且問過朋友都說注射太多抗體在小朋友身上未必是一件好事,甚至連兒科醫生的子女本身都沒打額外的針,所以艾菲和米高便決定除了水痘針外不會再特別補其他針(連輪狀都唔會食,因為痾嘔腸胃炎呢d病,食左輪狀都唔代表唔會中)。

燒腩仔現在已經三個多月大,前後兩次到健康院打針(第一次打一針,第二次打兩針),so far都沒有發燒的問題,只是回家後有點呆滯和疲累(食飽就瞓勁聽話),打針後亦沒有嚎哭,只是哭兩三聲便自行收聲,唯一是第一次打針後那晚睡不好喪扭(事後同菲媽講先知佢可能針口痛),而最搞笑是當時只有個多月的他在剝光豬磅重時,居然忽然開水槍嚇得姑娘花容失色,幸好他只是弄濕了自己的folder而沒有弄濕姑娘

提起打針,艾菲其實都有樣事情擔心,那就是燒腩仔的卡介苗針口。話說卡介苗是燒腩仔出世時在醫院打的,一般來說都要滿月後才見針口,燒腩仔個多月後針口便開始浮現,一直都是有點凸出來而已,但早幾星期便忽然紅起來,紅的範圍還要越來越大,米高見針口沒流膿沒流血水便說不用理會,直至上星期紅的位置開始結焦,給菲媽看後她說燒腩仔應該是針口曾經發炎但結焦即已自行康復不用理會,大家的BB又有沒有遇過類似情況,是不是不用特別處理?

4 則留言:

  1. 一仔的卡介苗針口没出现过红外,所以幫唔到你.
    我都只打算一仔一歲幾帶他去打痘针而己,其他的跟健康院的便可.
    [Ivy02/04/2013 10:02:40]係呀,水痘針一定要打

    回覆刪除
  2. 我bb最近針口都係凸出來比之前紅, 吾知係咪發炎, 錦應該點算呀?
    [Ivy02/04/2013 10:05:46]如果無血水無流膿BB又無唔舒服表現,應該可以唔使特別理佢,我有朋友個女試過流膿去睇醫生,但都只係俾退燒藥旁身乜都做唔到,我地宜家只係俾佢保持乾爽等佢自然好,打算之後去健康院時先問醫生

    回覆刪除
  3. 我妹豬紅嘅範圍還要越嚟越大,不過我見佢無唔舒服又無理到呀,如果依家已經結焦就應該唔洗理佢
    [Ivy02/04/2013 14:51:54]咁即係針口紅應該都好常見喎~~我地宜家都無特別處理佢,只係諗住下次返健康院時問醫生

    回覆刪除
  4. 不用擔心,是會有紅腫
    [Ivy02/08/2013 15:16:07]係,不過初初唔識真係有d驚,宜家見佢針口無事先放心

    回覆刪除