2013年2月7日 星期四

四個月


話都無咁快我就四個月大啦﹗

媽媽話我呢個月重咗好多,餵奶同抱我耐D都會手攰,仲成日望住街D初生BB,然後話我已經唔係BB啦,嗚嗚嗚...



其實我呢個月除咗身型上大個仔咗之外仲乖咗好多架,例如我終於學識用手拎嘢,扒係地下可以hold住抬頭一分鐘,出街肯坐BB車唔扭計,坐爸爸車車又肯坐car seat唔會嘈嘈閉,夜晚仲肯自已瞓唔使爸爸媽媽抱住添,我係唔係好叻叻先﹗


好似早幾日我同媽媽玩緊時,忽然做咗呢個動作之嘛,媽媽就即刻拍攔手掌,跑去拎部電話出來話要影我,話我好勁就來反到身,嘻...我都唔知佢成日影影影到底影D咩,不過見佢咁開心我咪表演多幾次畀佢影囉,乜我真係好犀利咩?

我靜靜雞講個秘密畀你哋知吖,媽媽今日同我講佢返埋聽日工就會返屋企專心湊我,咁我以後就可以日日夜夜都對住媽媽,出盡力咁蝦佢將佢激奀幫佢減肥啦﹗

1 則留言:

  1. 燒腩仔識好多野, 又識自己訓覺真係好抵錫. 艾菲做FTM, 燒腩仔一定好開心喇, 你要加油呀!!
    [Ivy02/08/2013 09:48:17]多謝ee,燒腩仔呢個月真係有明顯進步好抵錫

    回覆刪除