2017年9月19日 星期二

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1



終於都忙完哥哥開學同升小一嘅嘢,宜家總算心中有數大概知條路點走,又可以回歸努力追blog﹗呢朝係星期日,米高知道呢邊有個呼子朝市想去睇吓,我哋就全家齊齊早起(其實都係七點幾八點,唔算好早姐...),喺樓下hea食個酒店早餐就出發啦﹗



呢日算係咁多日以來比較好天嘅一日,至少仲睇到藍天白雲(呢邊D空氣keep住麻麻,個天經常都有層煙霞咁),不過九洲嘅公路唔係山就係隧道,真係好令人懷念北海道嘅海闊天空,而且呢邊亦相對多車過北海道,度假feel即時大減。



坐咗唔係好耐車,我哋就到呼子港,泊好車就行去呼子朝市到睇,一入去見到呢個影相板,即叫燒腩仔同米高埋去扮魷魚。



呢個朝市係星期日朝先會開,全條街都係賣當地嘅海產同農產品,D公公婆婆喺街嘅兩邊擺檔,你啱就可以埋去幫襯,我哋先喺到行咗一轉,大概瑣定目標就行咗出去海邊睇吓。



海邊呢到有墨魚型嘅觀光船可以坐,另一邊亦泊晒D釣墨魚嘅船喺到。



曬墨魚陣同風乾魷魚風車亦係隨處可見。


 
行咗一陣見無咩特別,我哋就返入去呼子朝市搵食﹗第一round先來個即開海膽﹗放低400yen麻煩拎隻手出來,婆婆就會當住你面開隻海膽,再慢慢挑D海膽肉落你隻手到,你可以選擇一啖食晒,或者細細啖歎,食完婆婆會送你一張紙巾抹手,然後bye bye﹗

艾菲咁大個女,都未試過食即開即食海膽,又老實講向來對海膽都唔算特別大興趣,但今次只係試咗一啖咁大把,個鮮味到宜家呢一刻仲好記得,原來新鮮海膽係咁正㗎﹗而且個婆婆係超級好,如果佢開隻海膽唔靚,會立即開過第二隻俾你,等你唔好食到差嘢失望,呢D良心行為真係日本人先會咁做﹗



食完海膽見到有架賣墨魚漢堡包嘅van,睇落幾好味咁又排隊買返個來食,墨魚漢堡扒加埋個微酸嘅醬汁,都幾醒胃幾特別,絕對係值得一試﹗

 

食完漢堡包見隔離燒魷魚好香咁,忍唔住又買咗串汁燒魷魚來食,以為會好難咬,點知又唔係喎,仲要係好juicy,正呀﹗



至於燒腩仔啦...我哋食嘅嘢都唔太啱佢口味,再加埋呢朝大概35度嘅氣溫,堅係熱到佢人都癲,為免有人失控,廿四孝爸爸米高話買杯冰過佢冷靜吓,自己排隊仲要自己揀蜜瓜味,滿心期待嘅拎到手,竟然...黑黑地面咁同我哋講唔識食﹗怪只怪我哋從來無畀過佢食思樂冰﹗姨姨又將條飲管一早插咗喺冰入面,佢唔知飲管嘅另一邊係匙可以用來筆,我哋拎咗枝管出來後佢好似發現新大陸咁,先終於識笑咋﹗



我哋喺呼子朝市同個婆婆買埋魚乾仔畀BB豆豬(可以即食又可以撈落D飯仔到食),跟住就拎返車出去搵食,漫無目的咁喺公路到見到有間壽司郎就泊低架車入去食(自駕遊行到邊食到邊理應就係咁㗎嘛,嘻...),不過等位時有個成朝齋熱無份食嘅小妹妹呆咗,點氹都唔肯笑一個。



等咗十幾分鐘左右就有位,有個小朋友一坐低乜都唔理,自己拎咗碟蛋壽司食,艾菲就顧住餵BB豆豬,所以都無乜點理自己食咗咩,睇返相先發現自己食咗唔少好嘢,但實際味道只屬一般,當然100yen壽司店來講唔好太高要求就係啦。



又咁啱遇著鋪頭做緊《Cars3》嘅promote,凡小朋友去幫襯,食完會有一張車王貼紙派,貼紙角有個位可以抽奬,中咗會有Tomica新出嘅McQueen,小薑或黑旋風送,我哋當然無咁好彩抽得中,但燒腩仔就因為咁,之後問親食咩都話去食壽司勁煩囉﹗>.<

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀

沒有留言:

張貼留言