2017年9月7日 星期四

16個月



轉眼又過咗一個月,又係我出場嘅時候啦﹗媽媽話D遊記追極都追唔切,呢排又因為哥哥開學,大家要重新適應過返學嘅時間表,再加埋佢要趁哥哥返學剩機清吓D家務,同時要忙哥哥升小一D嘢,所以大家要畀D時間佢慢慢寫喎,咁又所以佢叫我出場頂一頂先,否則又唔知塞咗我個每月進度去邊㗎啦﹗



入返正題先講食,其實呢個月都無咩大變動,繼續早晚一餐奶埋身食,間中晏覺前會飲多餐下午茶奶,不過出咗街就可以唔食自己瞓,鐘意飲媽媽奶但除咗夜晚外,奶癮一D都唔大,唔會忽然喺街瘋狂搵食。

至於固體繼續好食得,一日食足兩餐飯仔,座底一碗有菜有肉嘅軟飯,下午茶繼續麵包水果餅乾乳酪cereal,一聽到大人話開飯就即刻埋位去high chair,搶住自己帶口水肩示意大人畀嘢我食,自己食飽但大人仲食緊嘢會望實再大叫,示意大人分多D畀佢,總之未食夠就點都唔肯飲水走人。

宜家基本上都係自己食,媽媽喺側邊幫忙將跌咗出來嘅飯畢返畀我就OK,唔怕污糟餐餐食到一身都係,不過就唔再樣樣嘢都肯食,例如豆同水果呢D明明之前都鐘意食嘅嘢,宜家會好猶豫咁放入口咬吓又吐返出來,但媽媽打碎晒撈喺飯仔或乳酪到我又無嘢照吞㗎喎。



跟住到講瞓覺,依然係時好時唔好,媽媽宜家策略係盡量拖到十一點,等我有倦意先同我入房食瞓覺奶,如果我真係攰就會食完乖乖瞓覺,但有時我會食完仲好精神咁對住爸爸媽媽笑,要媽媽用好firm嘅語氣逼我瞓我先瞓,但最早都玩到十二點半先瞓,媽媽話來緊要再想辦法令我早D瞓喎。

至旅晏覺,媽媽繼續採取自由放任嘅策略,喺屋企就兩點左右畀下午茶奶我飲完即瞓,出街的話就由得我鐘意幾時瞓就幾時瞓,通常喺屋企可以瞓到兩個鐘,出街就好睇環境同狀態,好攰的話都可以瞓到兩個鐘,但一般來講夠一個鐘媽媽都收貨㗎啦。



越來越有自己嘅性格同脾氣,不過宜家有咩唔啱心水唔會再撞個頭落地,但仲會瞓喺地下到喊,媽媽唔理我喊完我會自動收聲,好識睇人眉頭眼額,亦好醒目咁每次哥哥扭計,都會乖乖坐埋一邊自己玩唔會搞搞震,有時甚至識得出手救哥哥,例如最近有次哥哥又扭唔出門口,當佢同媽媽彊持緊時,我就埋去哥哥到揮手叫佢跟大隊走,再拍拍門口張凳示意佢坐低著鞋出門口,跟手隊個雪糕玩具畀媽媽食氹返佢開心,媽媽話多得我呢個調解員,大家先可以和平收場,大讚我係佢嘅小甜心。



活動能力繼續係A++以上級別,日日喺間屋到自由行,出到街都會扭落地行,上斜落斜都應付得到,仲喺哥哥夾硬扯住下成功上到公園D樓梯,雖然喺日本酒店跌到要坐白車去醫院,但都完全無嚇倒我依然繼續日日四圍擒,反而係媽媽怕咗我成日望實我去咗邊做緊乜。



小手肌發展得唔錯,撕紙扭蓋拉拉鏈同開筆蓋呢D動作已經達至純熟嘅狀態,所以爸爸媽媽要更小心放D嘢,哥哥做功課行開去個洗手間,轉頭我已經成功擒上佢張凳再劃花佢本簿,激到媽媽同哥哥死,又周不時唔小心撕爛D書(艾菲:妹妹好鐘意睇書),同偷偷地開爸爸個返工袋條拉鏈拎晒入面D嘢出來,最鐘意學大人做嘢,成日拎住個電話講,有時又會將個電話向住電視機扮㩒搖控,最鐘意就係穿隻腳落去爸爸媽媽同哥哥D鞋到四圍行。



金口依然唔係好肯開,不過今個月又叫做有些少進步,會喺被逼嘅情況下叫爸爸或媽媽,好多BB話講,但大人同我一齊講我又唔應,但實情我乜都識聽識做,媽媽叫我丟片我識拎埋條片去垃圾桶,叫我將D污糟衫拎去洗又識放D衫去洗衣籃,已經可以做小幫手幫媽媽忙傳D嘢出房畀哥哥或爸爸,又識幫媽媽手收衫好乖女㗎﹗



講完發展又到講我同哥哥嘅互動,隨住暑假日對夜對之後,我同哥哥嘅感情明顯好咗,雖然佢間中都仲會整鬼我,但我已經習慣唔太離譜都唔會嘈,而我又何嘗唔係有時會借意推開佢學做小霸王,宜家出街會主動伸手畀哥哥拖,去到公園又會跟實佢玩,雖然哥哥堅粗魯咁扯住我手行同夾硬推我落滑梯,嚇到媽媽眼都凸咁滯,不過我哋依然好enjoy笑到咔咔聲㗎,媽媽話呢D難兄難妹嘅感情佢真係識條鐵無眼睇喎,kakaka...



最後媽媽話有樣嘢不吐不快,佢呢排成日投訴我含情脈脈咁望住爸爸,一見到爸爸放工返來就好開心咁跑埋去叫佢,出街食個飯都眼定定咁望住佢飲杯飛吻再甜笑,影親相都要爸爸叫我先會望鏡頭笑,一有爸爸就當媽媽無到咁滯,最死係爸爸對我呢個上世情人又好受落喎,佢話我呢個小三出現,令到佢就來地位不保啦...啦...啦...

沒有留言:

張貼留言