2017年6月1日 星期四

一拖二之旺角半天遊

平日艾菲一拖二多數喺自己區附近出沒,又或只係帶燒腩仔返學同上興趣班,頂盡返娘家但一定有屋企人接應,再唔係就係過海接米高放工,來到復活節假期嘅最後一日,明明玩足四日話要喺屋企抖抖,等燒腩仔返學前收心養性吓,不過為咗幫佢換季買校服,艾菲居然一拖二出咗旺角同兩個小朋友來個半天遊。



出發前都十五十六掙扎咗成個朝早,眼見D家務清得七七八八,燒腩仔呢日嘅表現又尚算良好,於是食飽午餐就gogogo,半天遊嘅第一個景點就係雀仔街,其實艾菲咁耐以來都未入過雀仔街,之不過賣雀賣蟲呢D嘢,以前細個屋企樓下街市都有得睇,但對燒腩仔來講就絕對係新鮮事。



雀仔街地方唔係好大,一行入去就好似入咗另一個世界咁,周圍都係雀同雀同蟲同籠,我哋漫無目的咁四圍行吓睇吓,講真艾菲對雀鳥嘅知識實在唔多,可以教到燒腩仔嘅亦唔多,只係基本嘢都勉強解答到佢,例如D人點樣養雀,D雀食D咩,同點解要個籠呢D囉...



行吓行吓我哋就來咗檔賣鸚鵡嘅檔口到,見到有隻鸚鵡BB放咗喺到就埋去望吓,檔主好好人明知我哋無幫襯都介紹畀我哋知,咁艾菲當然剩機問吓佢幾錢咩來頭,又叫燒腩仔自己問吓叔叔鸚鵡BB食乜嘢,一問之下艾菲先知鸚鵡BB原來可以賣成三千幾蚊咁值錢,檔主話佢貴在可以養廿年,而且養得熟唔會自己飛走,而咁貴嘅鸚鵡BB當然係飲專用嘅鸚鵡奶粉,今次真係長知識啦﹗



傾傾吓咁啱有對父女路過,佢哋係堅有幫襯想買雀,於是檔主就更加熱情咁叫我哋試吓摸隻鸚鵡BB,但燒腩仔細膽唔敢摸,我哋唯有去隔離檔睇埋D大鸚鵡就走,唔好阻住叔叔做生意。



離開雀仔街,燒腩仔陪艾菲穿過花墟睇咗陣花同飾物後,我哋就沿路行咗去金魚街睇魚,呢日天氣其實都幾熱,就算港媽艾菲常備芭蕉扇旁身,燒腩仔都係熱到不停周身R,不過為咗睇魚佢都幾堅持,好乖咁頂住大太陽一齊行到目的地,完全無扭無發脾氣,叻叻﹗



其實金魚街我哋周不時都會行過,只係今次叫做特登去睇魚睇貓,所以放慢腳步慢慢行,而除咗哥哥睇得興奮,好搞笑咁一見到魚缸只得一條小丑魚就問佢爸爸去咗邊(睇Nemo睇到上腦>.<),妹妹都好enjoy睇到手指指踢晒腳,而哥哥攝影師仲好乖仔咁幫妹妹影咗張到此一遊相添﹗

我哋逐間鋪頭慢慢行慢慢睇,行到四點左右就撤退返歸啦(要喺放工時間前返屋企),而呢個旺角半天遊嘅總消費係零(除咗校服乜都無買,就連零食飲品都居然無買﹗),但開心指數就係爆晒燈嘅,唔...燒腩仔今次咁乖咁合作,來緊暑假睇來都可以多D一拖二出街玩,希望艾菲講得出做得到啦(每次一拖二出街都會有好大掙扎,怕佢哋是但一個唔合作,就會將件事變成吃力不討好)﹗

沒有留言:

張貼留言