2017年6月26日 星期一

13個月



媽媽今次真係超級過份呀﹗明明人哋月頭已經足13個月,佢居然等到月尾先畀我出場﹗諸多理由又話最近好多私務忙,又話哥哥開始放暑假無時間,又話要開始準備哥哥升小一嘅嘢,最後仲出埋絕招忽然病咗要小休兩日,搞到我差D以為要等到14個月大先有得見大家呀﹗



難得有得出場,等我快手回顧吓我嘅進度先,去完健康院見姑娘後,媽媽就話可以試吓再減一餐人奶,除咗早晚一餐埋身食奶外,宜家有時出街玩佢下午就唔餵我,不過喺屋企為咗想我快D瞓晏覺都仲會埋身餵,咁我下午都唔係好大奶癮嘅,有得食固然開心,無得食都唔會特別搵(但早晚夠鐘就會自己搵食)。

至於固體就食足三餐,午餐晚餐座底一碗爛飯無走雞,下午茶就繼續食麵包餅乾水果同乳酪,除咗打完針兩星期keep住發燒胃口差,其餘日子都係勁食得,一見大人食嘢就伸脷示意要佢哋預埋我一份,最鐘意黐爸爸媽媽D白飯同麵包食,佢哋畀遲一秒我都會嘈到拆天,不過我好叻豬已經開始識用匙羹筆食物,所以佢哋有時放低D飯喺我碗到,都可以快手食幾啖飯先再返來招呼我嘅。



講完食又輪到講瞓覺,繼續十點半十一點左右食最尾一餐奶,明明好眼瞓已經食到暈低咗,但瞓著十幾分鐘後就會忽然叉滿電起返身,一搞就搞足個幾兩個鐘先肯瞓返,結果又日日玩到凌晨一點先再瞓,媽媽話呢個都係我咁耐都出唔到場嘅主因,話我阻住佢做自己嘢無晒自己時間喎...

不過好彩的話,我一覺會瞓到六點左右先醒,起身爬上大人床食個早餐奶,只要feel到媽媽喺側邊,我自自然然就會瞓返(艾菲:想早D起身偷走出去做吓嘢都唔得),如果無事無幹可以瞓到十一點先起身,然後兩點左右會瞓晏覺,哥哥唔喺到可以瞓足兩個鐘,哥哥喺到就...瞓到一個鐘都好叻豬,至於出街媽媽就逼都廢事逼,只要唔嘈唔扭佢一般唔會理我瞓唔瞓(艾菲:唔...其實點揹法都已經決定佢要唔要瞓啦...只不過唔特別拍之嘛...kakaka...),求其由我一次過或分兩次瞓到夠一個鐘就算。



黐媽症情況已經改善咗好多,只係特別時間特別情況下先會特別黐媽,其餘時間可以交畀熟人照顧(艾菲:明顯媽媽呢期出得街太多啦...hehe...),不過就開始有自己性格同脾氣,一有咩唔啱心水唔滿意就大喊趴落地(艾菲:又係lur地呢招﹗),但面對住久經訓練嘅媽媽,佢一D都唔心軟仲會開始同我說教,咁我都知自己扭計唔啱嘅,所以佢一叫我起返身我就會乖乖坐返起身扮無嘢(艾菲:暫時睇佢係惡但無哥哥咁掘,似係識時務者魏晉傑D朋友來)。




活動能力繼續係A++級別,開始肯畀大人拖住行,鬆手自己行就仲未有信心,除咗爬得勁快之外,成日擒高擒低跌極都唔驚,有日媽媽只係行開同哥哥做功課,無望實我五分鐘左右,我已經擒咗上部玩具琴到坐,仲要招招積積咁望住佢哋笑,無乜安全意識連窗都擒超大膽,但已經識喺梳化同床到要反轉身落地,基本上屋企個圍欄都唔係點欄到我(艾菲:佢會由梳化擒上highchair,再由highchair擒出來),宜家媽媽行開唯有靠哥哥望住,又或者索性開咗個欄由我自由行反而無咁危險。



大小手肌都發展得唔錯,去公園已經識得玩D轉轉轉同推珠珠嘅玩意,會自己騎上Rody到un(艾菲:識上未識落),除咗喺媽媽個電話卡片套到拎八達通出來玩,仲會偷偷地收埋佢放入面張後備錢,最鐘意拎晒哥哥個圖書袋D圖書出來逐本咬逐頁睇,知道書入面D係食物會用手扮食同請大家食,識得㩒D玩具按鈕去開歌聽,會幫媽媽收衫夾硬拉D襪落來畀佢摺,咩都可以放喺耳仔邊扮講電話(艾菲:成日畀爸爸笑佢係特務)。



金口到宜家仲未肯開,今個月連媽媽嘅音都無埋,頂多人人都叫佢做「DaDaDaDaDa」,相對哥哥來講算係遲,而且美食引誘喺我身係唔work(艾菲:唔比佢食會發惡更加乜都唔肯做),不過媽媽話唔使急慢慢來,皆因我乜嘢指領都識聽唔擔心,叫我名識畀反應,一話走會自動波bye bye加飛吻,教兩三次已經識happy face,hi five同飲杯,醒到一出電梯就笑晒口舉高手同樓下保安姨姨say hello,見到有咩特別會手指指指出來,有次媽媽切親手指貼咗膠布我更加係即時發現到(艾菲:連哥哥都隔咗日先見到,所以話男仔係無心肝D)。



同哥哥越來越多互動,成日望住哥哥做咩玩咩跟住去學,又經常謀住哥哥嘅用品,一拎到佢嘅嘢就勁開心想據為己有,結果當然係同哥哥擦出好大嘅火花,激到爸爸媽媽彈吓彈吓啦,哥哥粗魯底唔係好識對我溫柔,不過我都唔弱爭起玩具上來死都唔放手,有次哥哥事後都忍唔住同媽媽投訴我掟佢架車,媽媽只好勸哥哥唔好再成日撩交打(艾菲:宜家就話掟落地,遲吓發起惡上來掟落你頭都似,到時都唔知邊個受傷邊個喊啦)。



媽媽呢排開始要煩哥哥升小一嘅事,不其然都要諗埋我嘅學業問題,佢話佢應該唔會畀我讀N班,playgroup都視乎遲吓有無需要同時間再決定,至於讀邊間幼稚園嘅問題,佢希望我可以讀到哥哥間學校,因為佢真係好鐘意呢間咁有愛嘅學校,不過都好睇哥哥實際入咗邊區同邊類嘅小學,所以宜家先集中火力搞掂哥哥,之後一切都好辦事咁話喎。

沒有留言:

張貼留言