2016年7月4日 星期一

一湊二之苦與樂

又失蹤咗大半個月,明明有好多嘢想blog,但陪月走咗之後,堅係一個人湊住兩個小魔怪,每四個鐘一個循環,要計準時間做好泵奶餵奶洗奶樽沖涼陪瞓陪玩等等等等嘅大小事宜,再加埋一日要煮兩餐飯(本來打算hea食就算,點知一食唔夠奶量即跌,即唔煮唔食唔得>.<),D時間真係好唔夠用,尤其係BB豆豬仲未戒夜奶,真係有時間都寧願眠一眠,確保自己夠精神同佢兩個搏鬥,變相私人時間就越來越少...



其實唔覺唔覺BB豆豬聽日就兩個月大啦,但喺寫佢嘅成長日誌前,艾菲好想寫咗呢篇苦與樂先,皆因日日對住呢兩個高需求嘅小魔怪,艾菲已經攰到無咩精神同佢哋玩,有時又會畀特登搞事唔合作嘅燒腩仔激到暈低咁滯,不過見到佢兩個嘅互動時,又會好感恩自己生咗一對小寶貝出來,成件事唔知點解可以係咁矛盾。



之前都提過,BB豆豬出世後,燒腩仔明顯有D行為問題,艾菲同米高用咗大半個月時間,佢總算安定落來,但安定唔代表完全無嘢,畢竟都只係個三歲半多D嘅小朋友,有D大道理仲係似明非明,而且佢性格係比較自我,好多時想佢參與幫忙照顧妹妹,佢偏偏講反話話唔想做走咗去,叫佢細聲D唔好嘈醒妹妹,佢就專登大大聲喺妹妹側邊大叫同唱歌,等到妹妹醒咗爆喊即若無其事咁走咗去,又會成日搞妹妹D玩具扮BB,有日艾菲喺廚房煮飯,咁啱妹妹扭抱喊,佢第一時間衝入房開妹妹個床鈴,當你好開心以為佢開來氹妹妹時,入到房就發現佢原來係開畀自己玩,仲成個人瞓咗落妹妹張床到,嗰一刻真係唔知好嬲定好笑呢﹗ 



爭風呷醋為難我哋亦都係例行公事,專門揀艾菲餵奶無手得閒時,拎D玩具出來要艾菲同佢一齊玩,艾菲安撫爆喊中嘅妹妹時,佢最鐘意走來媽媽呢樣媽媽嗰樣,米高抱妹妹時,佢會叫米高用另一隻手抱埋佢,出街艾菲揹住妹妹喺車到打橫瞓,佢又會指明要瞓艾菲大脾,有時甚至會扭話唔畀妹妹飲奶,成日喺妹妹扭食時拎個餵奶枕去玩,妹妹沖涼時會喺艾菲後面搞搞震,仲趁艾菲行開走去玩D沖涼水,當然我哋都明佢只係想引我哋注意,所以可以的話我哋都盡量滿足佢同隻眼開隻眼閉,當正佢係大BB咁一樣呵同錫。



雖然燒腩仔以上嘅搞事行為,有時真係足以煩到艾菲頭痛,不過佢其實係好錫BB豆豬,而且係一個好盡責嘅哥哥來,每次我哋一家四口出街,佢都一定會旁實BB豆豬架BB車,十足中南海保鏢咁打死都唔放手,起初艾菲以為佢只因愛車而咁做,後尾發現佢係堅緊張妹妹,全程對眼無望過街,不停擰轉望實妹妹,妹妹有咩郁動又即刻同我哋匯報,又有次去完婆婆屋企準備著鞋走,姨媽個工人姐姐幫忙抱住BB豆豬,佢著完鞋即走去同姐姐講「你好畀返妹妹我哋啦」,絕對唔會玩到漏低妹妹。



每日返學同瞓覺前都會同BB豆豬講,搶住伸個豬咀埋去錫妹妹,放學返來唔見妹妹喺廳又會主動問佢去咗邊,有時玩玩吓玩具會拎埋去畀妹妹睇(但成日拎D唔啱BB豆豬嘅重型玩具埋去,嚇到我哋死),成日話想抱妹妹甚至偷偷地出手抱起佢(睇少眼都唔得>.<),最記得有次艾菲喺廚房煮緊飯,BB豆豬差不多夠鐘扭食,正當艾菲打算快手完成手頭工作出去餵佢時,忽然聽到出面靜晒無喊聲,一伸個頭出廳望就發現明明自己喺playmat玩緊嘅燒腩仔已經畀咗個奶咀BB豆豬食,把口仲學我哋話「你乖啦,我請你食好嘢,你唔好再喊啦」,真係笑到艾菲肚痛咁滯﹗



而最神奇之處係,佢哋兩兄妹好似有心靈感應咁,BB豆豬又真係好鐘意燒腩仔,每次燒腩仔一同佢講嘢,佢對眼都會自動追住燒腩仔個方向望,又識同佢笑畀反應佢撩佢玩,甚至燒腩仔扭計爆喊,BB豆豬都會跟住喊埋一份,每次見到此情此景就覺得佢兩個好sweet,勁期待BB豆豬再大少少識得同燒腩仔一齊玩,咁艾菲到時就可以輕鬆D坐埋一邊睇就得啦...啦...啦...(我知...我知...到時可能會成日爭玩具同鬧交甚至打交,但大家暫時畀少少幻想空間我期待吓先啦﹗:P)

沒有留言:

張貼留言