2016年7月10日 星期日

兩個月



話咁快我已經兩個月大啦﹗為咗紀念呢個咁重要嘅日子,媽媽同哥哥特登安排我同伍餐肉哥哥一齊影相,媽媽話哥哥當年都有咁樣同伍餐肉哥哥影相㗎,佢哋想我延續呢個傳統喎...



我宜家一日食五至六餐,全人奶用樽餵每四個鐘食150ml,開始越來越唔肯埋身食,成個月都只係成功埋過兩三次身,仲要係瞓到矇矇鬆鬆嘅情況下當媽媽奶咀咁啜住瞓咋(無一次食到一餐),一清醒即爆喊推開媽媽(艾菲:好傷心,嗚...),媽媽開始擔心我再大D會更加唔肯埋身,甚至有時會心灰意冷到想放棄餵人奶(艾菲:特別係之前奶量忽然急跌個星期),但眼見我對節瓜腿成功谷多一節出來,頭圍身長同體重都跟住自己條成長線有所增長,又覺得應該再堅持多一陣。



我暫時未有戒夜奶嘅意思,仲成日越夜越精神,日頭好好瞓嘈極唔醒,一到凌晨十二點就醒晒,碌大眼笑晒口咁撩人玩,搞到爸爸媽媽大叫頭痛,不過最近都有D小進展,間中會喺飲完凌晨餐奶後拖到五至六個鐘先再食,等佢哋可以瞓多一陣咁囉。



而呢個月嘅最大進步係終於適應自己張床,唔會再一落床即醒或爆喊,亦開始識得自己瞓唔使人抱住瞓,自己啜住個奶咀一陣就自然瞓著,基本上我要瞓你係唔會阻到我,我唔想瞓你抱我幾粒鐘都唔會肯瞓。



媽媽讚我係個開心寶寶,成日飲完奶或者poo poo完會好開心咁喺到甜笑,仲開始識得撩人玩,你同我講嘢我仲識得「un」一聲咁應返你㗎,不過媽媽就話我比哥哥當年黐身,成日喊到七情上面咁扭人抱,搞到連哥哥都識講「嘩﹗你使唔使喊成咁呀?」(艾菲:真係有眼淚仲要喊到眼蓋紅晒好誇張㗎)。



我宜家開始望到多D嘢,會成日望住爸爸媽媽嘅後面發呆,最鐘意望客廳幅幾米砌圖,又識追住床鈴D公仔來望,而條頸仔都開始有力,識得自己兩邊擰唔會瞓到頭扁,tummy time時仲已經可以靠自己撐起個頭仔一陣。



呢個月無再同媽媽玩交換脂肪,媽媽體重無回落跡象,肚腩仔都無收到,仲為咗keep住奶量而變得大食咗添,眼見佢為我嘅犧牲實在無以為報,唯有努力D繼續飲多D奶,送返個肥面珠同雙下巴過佢啜吓啦﹗

沒有留言:

張貼留言