2016年6月16日 星期四

一個月



Hello! 咁耐無見大家有無掛住我呀?唔覺唔覺我已經一個月大啦﹗喺媽媽嘅悉心照料下,我已經擁有一對小節瓜腿,媽媽話佢來緊會繼續全力谷肥我,誓要令我對腿變得更肥美更好咬咁話呀﹗



我宜家一日食五至六餐,全人奶用樽餵每四個鐘食130ml,暫時仲未有轉返埋身食嘅意思,亦未有戒夜奶嘅意慾,係就係辛苦媽媽做全泵媽㗎啦(艾菲:每餐泵連餵有時要用成兩個鐘>.<),但勝在食得痾得又瞓得好吸收,上星期滿月返健康院打針兼拎成績表,相比出世時足足重咗成kg,頭圍同體重都跟住自己條成長線上升,D黃亦全面退晒,醫生同姑娘都讚我叻叻豬呢﹗



而另一樣氹得媽媽好開心嘅嘢就係我哋兩母女交換脂肪大成功,經過一個月嘅努力之後,媽媽雖然只係再輕多一磅(艾菲:仲有兩磅先返家鄉呀﹗),但塊面就瘦晒尖晒,最重要係佢已經著得返陀我之前著開條24寸腰牛仔褲啦(艾菲:仲有個肚腩仔未減到㗎﹗)﹗你哋話我係唔係好乖豬好抵鍚先,嘻...



為咗慶祝我滿月,媽媽又趁哥哥返咗學之後捉我影咗輯滿月相,不過今次我就唔多合作,所以出來效果只係一般咋。



咩話?你叫我做傻豬豬?我叫BB豆豬至真喎﹗



邊個咁大膽話我係馬騮妹?



哇...仲塞咁多隻同類過來添﹗我喊畀你睇㗎﹗



發夢都要做香港公主???

沒有留言:

張貼留言