2016年5月7日 星期六

Hello!



大家好﹗我就係燒腩仔個妹妹BB豆豬啦﹗雖然我第一日個look激似哥哥,但媽媽就一直堅持我同哥哥係唔同樣,佢話我女仔D﹗似媽媽多D﹗眼線長過哥哥D﹗連喊聲都溫柔D﹗你o地又點睇呀?

來到呢個世界幾日,我暫時最大o既工作就係食同瞓,最大嗜好係嘟咀同微微咀笑,媽媽讚我食得比哥哥叻,每次埋身都肯認真啜,唔似哥哥餐餐都呱呱嘈,不過媽媽一開始上奶,我就明顯食得差o左,希望我o地出院後可以慢慢夾到,等我做個全人奶B,幫爸爸慳返D奶粉錢啦﹗

至於媽媽呢,雖然所有o野都係預計之中進行,但佢話今次唔知點解比上一次生哥哥辛苦,傷口同宮縮都比上次痛,唯一係休息就好充足,皆因心情比上次輕鬆,同埋大房無位upgrade o左佢上半私家二人房(艾菲:今晚同房走o左,直情變o左私家房添﹗),清靜好多無咁多外來騷擾,佢話等佢抖夠返屋企settle down之後,就會慢慢同大家分享佢呢個五日五夜仁安之旅。

好啦,我宜家食飽奶奶好眼瞓啦﹗遲D先再同大家慢慢傾啦﹗

沒有留言:

張貼留言