2014年7月16日 星期三

1600 Pandas@PMQ

由知道D熊貓會來香港開始已經好想帶燒腩仔去睇,但睇到報導同舊同行朋友係facebook到狂鬧佢之前D快閃活動只係做show,艾菲已經知道無謂去同人逼,一早決定等D熊貓去到最後一站,係PMQ settle down先會去,仲第一時間叫米高拎定假,再上網登記預約咗個平日嘅時間廢事排隊。



來到展覽嘅最後一星期,人潮可能無之前咁洶湧掛,我哋入場時連隊都唔使排,email都唔使show就可以直行直過,未入到展區已經見到牆上有好多唔同嘅熊貓布置。



至於燒腩仔呢,狀態簡直大勇超級興奮,艾菲只係早一星期開始同佢洗腦話佢知我哋會去睇熊貓,佢入到場即刻panda panda咁叫,仲擺晒chok pose畀艾菲影相添(但就成日唔肯望鏡頭囉)﹗



Are You Ready???



1600隻熊貓有大有細,亦有唔同造型動作,但震撼又唔係好覺,不過都真係幾cute嘅,至於燒腩仔就睇到超肉緊,趴係個欄到指天篤地,阻住晒後面D姨姨叔叔影相,搞到艾菲都有D唔好意思。



雖然話平日已經少D人,但呢個影相位都係逼到爆,再加埋超級悶熱嘅天氣,我哋企一陣已經全身濕晒,到燒腩仔終於肯畀返個正面艾菲影時,佢都開始熱到無晒表情,艾菲唯有快手影完即閃。



影完展區即刻上樓睇其他展覽順便散吓熱,艾菲之前來過兩年detour,都行慣行熟知道佢哋D setting係點,不過明顯今次商業味都幾重,絕大部分都係賣嘢嘅shop,放裝置藝術嘅少之又少,所以我哋只係主打行走廊就算,咁啱見到有隻吹氣熊貓,幾經辛苦先氹到燒腩仔同熊貓來個情深一吻。



之後見到牆上面D熊貓,佢D chok pose又來啦...



睇吓佢呢個樣,嗲到呢...



呢隻直情係自己衝埋去要艾菲影(但又唔會企定定畀你影㗎喎,你影得慢D佢就會走咗去)﹗



最後落埋去排抱抱熊貓專區,唔多人都等咗成十五分鐘(後面D腳就係排隊條人龍),每次放10 group人入去,影相時間只有一分鐘,而我哋係第十組,只係得返呢三隻一樣樣嘅熊貓無得揀。



燒腩仔起初唔知D熊貓係拎得起,所以勁含蓄只係摸住佢哋pat pat影就算,後尾工作人員幫我哋影完合照, 佢見艾菲拎起隻熊貓來玩又有樣學樣,話要同熊貓玩疊高喎﹗

我哋最終係到逗留咗一個鐘左右就走,雖然燒腩仔玩得好開心,但真係熱到一家三口都溶晒,要即刻去附近茶餐廳食返個tea抖一抖,再帶燒腩仔去IFC換過套衫先掂呀﹗

沒有留言:

張貼留言