2013年3月18日 星期一

牛奶雪糕



話說有一日,米高放工回家時跟艾菲說:「嘩﹗我今日食咗Movenpick嘅士多啤梨雪糕,勁難食呀﹗」然後艾菲是冷淡地回應:「哦,咁下次食Haagen-dazs咪得囉﹗」於是米高終於忍不住說:「我都係覺得你整嘅最好味﹗」艾菲始終於一的冷淡地說:「咁你得閒買料返來咪整囉﹗」

Well...艾菲經常炮製不同食物,但這些年來,就只有這個士多啤梨雪糕,米高會主動叫艾菲整給他吃,不過因為上年有了燒腩仔要戒食生冷食物,所以雪糕機都順理成章地被打進冷宮,事隔一年雪糕機終於可以再次出山,但無理由又是士多啤梨雪糕和雲呢拿味雪糕這麼悶的嘛,所以艾菲決定試試新味道。

拿著《我愛冰淇淋》一書不停鑽研,款款都好像很好味,艾菲想整綠茶味又明知米高不會吃,想整芝麻味但芝麻醬好像不便宜,後來艾菲留意到一款叫香濃牛奶香草冰淇淋好像勁吸引,平日米高經過City Super都總愛吃杯牛奶雪糕才安樂(但人哋明明出名食綠茶雪糕架喎﹗),如果艾菲鑽研到他應該會喜歡,不過就對食譜中的「無糖煉乳」毫無頭緒。

米高聽到煉乳這個term,即打算叫艾菲買雪印的煉乳(佢呢個自稱日本人,每次整雪糕都指明要我用北海道3.6牛奶話會香D喎﹗初初有咗燒腩仔仲逼我日日飲一杯搞到我體重急升添呀﹗),不過艾菲上網search了一大輪,發現煉奶即濃縮牛奶加糖,而淡奶正正就是濃縮牛奶,那麼無糖煉乳就即是淡奶啦,所以艾菲便買了罐三花淡奶回來試。

這款雪糕無需加蛋所以不用加熱,只需將淡忌廉,糖和淡奶攪勻雪凍即可落雪糕機(因為唔想變雲呢拿味所以無跟食譜落香草),只是艾菲太心急雪糕機未雪夠時間就開機,結果當然是攪不出雪糕,幸好轉用無雪糕機做法,用打蛋器打一次便成功變雪糕,雪了一晚之後立即試食,味道和日本的牛奶雪糕沒多大分別(只是偏甜),和士多啤梨一起吃更成為絕配,下次艾菲會試試減糖直接用煉奶整,希望味道會更像日本的牛奶雪糕啦﹗

沒有留言:

張貼留言