2010年4月9日 星期五

結婚戒指 - 到手啦﹗




原定要在四月尾才可收貨的結婚戒指,忽然提早到達香港,當然是第一時間去取,一放工即回家取訂單再衝出銅鑼灣SOGO。

到手一刻,超級開心,事隔個多月時間,戴上手一刻依然喜愛。兩隻小指環,放在刻有我們名字的戒指盒內,配上兩隻戴著刻有我倆名字頸鏈的結婚小熊,以及一對精美的香檳杯,全套一式白色tone,正是艾菲喜歡的簡單而高貴的感覺。

4 則留言:

  1. 你好! 首先恭喜你及你的未婚夫, 預祝你們百年好合, 白頭到老!
    如果還未購買新娘飾物的話, 可以考慮來我的網頁, 我們在YAHOO拍賣也有店, 無論是平日飲宴, 去街的飾品也有. 望望無仿啊! 謝謝你!
    CHARM ACCESSORIES.

    回覆刪除
  2. 好靚呀!仲有咁一PAIR熊啤啤~~~
    我仲未睇戒指.....要加把勁先得喇!
    [Ivy04/21/2010 09:22:00]係呀﹗對熊帶埋刻住我地名既頸鏈,big day當日放係reception或者相簿枱做裝飾肯定好靚﹗
    你都快d睇戒指啦,襯呢段時間算清閒d,如果認真揀都要揀一段時間架﹗

    回覆刪除
  3. 我都幾鍾意4C d款呢~
    [Ivy04/22/2010 17:32:00]係呀﹗簡單得來夠大方得體﹗

    回覆刪除
  4. very nice simple rings! congrats!! btw..how's the price? i am searching the wedding wings too.. also.. wanna go to Berfa to take a look the WG..
    [Ivy05/03/2010 09:27:00]因為之前係promote時買,所以都係under15k一對,宜家應該價錢不變,只係送o既o野未必有咁多

    回覆刪除