2018年2月7日 星期三

忽然有假放@觀塘海濱公園



唔知由幾時開始,每個星期六米高就算放假,佢都係要喺屋企做咗公司嘢先出得街,而我哋亦多數會揀呢日同燒腩仔上興趣班,咁啱呢個九月中嘅星期六燒腩仔無堂上,米高亦快快手完成佢嘅工事,於是我哋去咗觀塘海濱公園慶祝呢個天跌落來嘅假期。



最近我哋愛上咗去觀塘海濱公園,最主要原因係交通方便,又對住個無敵海景兼有靚靚日落睇,唔使帶咩裝備悠悠閒閒咁散吓步坐吓影吓相,咁就過咗一個下午。



行到悶又可以入感觀花園入面玩,沿路都有D設施啱燒腩仔玩,例如呢條會郁嘅平衡木,幾好玩㗎﹗



就算BB豆豬,我哋都可以好放心咁畀佢自己行,仲可以順便畀佢學吓行樓梯。



忽然怕行草地嘅小妹妹,喺我哋不停逼佢嘗試後,一個下午就成功克服,仲行到成個小lady咁添,kakaka...

沒有留言:

張貼留言