2015年10月15日 星期四

三歲啦﹗



Happy Birthday to me! Happy Birthday to me! Happy Birthday to me! Happy Birthday to me! 呼...講個秘密你哋聽吖,我上星期三已經足三歲啦﹗仲一連食咗四個生日蛋糕添呀﹗係唔係睇落都肥仔咗呢﹗



今年生日,因為要返學,所以爸爸媽媽無特別帶我去邊到威,只係前一晚喺屋企食定生日蛋糕,返學前同媽媽拍拖喺樓下餐廳食飯,同放學後等爸爸放工返來,去牛角喪食燒肉同玩的士咋﹗雖然無做過D咩,但我都好開心好滿足㗎啦﹗


呢個月我D胃口又回復正常,鐘意食嘅例牌勁食,唔鐘意食嘅就會食得勁慢,然後食唔夠半碗就同媽媽講「我夠啦唔食啦」,但係...講完呢句...通常都無咩好下場,媽媽一係就唔俾我食至愛嘅飯後果,一係就無好好味嘅果汁飲,最終我都係乖乖地食埋去,不過咁樣拖拖拉拉法,一餐飯又要搞成個鐘先食完。



至於瞓覺方面,自從返學取消咗晏覺之後,每晚九點半就上床瞓覺,通常十分鐘內都瞓著,不過第二朝七點幾就會醒,搞著趕住出門口返工嘅爸爸,好彩嘅係媽媽多數乜都聽唔到繼續瞓,仲成日勸爸爸唔好理我逼我自己瞓返,跟住我哋就各有各瞓到十點先起身食早餐,不過放假的話媽媽就多數會要我瞓返一個鐘晏覺,等我去街去得夜時唔好發忟,然後夜晚又可以遲返一個鐘先上床瞓覺。



活動能力都係咁上下,唔知係唔係轉咗學校,唔使再日日行長命樓梯,同埋跑跳嘅地方多咗,所以無再好似之前跌得咁密,宜家weekend夾到時間,仲會跟爸爸去踢波添﹗至於小肌肉方面,喺媽媽嘅特訓下,已經可以玩到細lego,媽媽最近仲淘咗D摞絲玩具畀我郁多D D手指呀﹗



認知能力越來越好,特別係對老師教嘅嘢好深印象,認字唱歌英文普通話都跟到,雖然宜家學校日日都有一樣功課做,但工作態度明顯比返N時積極,每日放學返來食完下午茶,就會自動自覺埋位做功課,通常十分鐘內搞得掂唔使媽媽勞氣,媽媽話除咗歸功於老師教得好之外,亦係因為我揸筆用力都進步咗(艾菲:相對之前D嘔血日子真係天同地比呀﹗)。

開始同同學仔混熟,每日放學返來都會話同咗邊個邊個同學仔玩,又會話邊個係佢好朋友,但有時都會投訴畀同學仔蝦,但媽媽問多兩句再問吓老師,就知我係吹水唔抹咀,宜家對表妹嘅態度友善咗,少咗郁手郁腳蝦佢,反而係調轉畀表妹搶返我D玩具轉頭。



自理能力都係咁上下,著衫除衫已經可以全部自己來,媽媽只需要擺好位畀我著就OK,至於戒片已經全面成功,媽媽同我出街會定時提我去廁所,但我堅決唔去都會由我,等我急到跳時後悔,佢講明唔會帶樽仔畀我周街去,濕咗就返屋企邊到都唔去,所以我點都一定會忍到入廁所先來爆發,不過夜晚都會繼續著片瞓以防萬一,媽媽話過埋呢個冬天就可以連夜晚都唔著啦﹗

把口繼續唔識收,由起身就講到瞓覺俾媽媽stop先識停,除咗識得駁咀講條件激到媽媽彈吓彈吓,仲開始會每事問,例如會問街上個叔叔坐喺到做乜(乞衣),又問點解個姐姐條褲爛咗(穿㝫牛仔褲),有時喺街到見到其他小朋友扭計又會懶叻咁話「我見到個愛哭公主呀」,搞到媽媽都唔知應該點答我好。


最後又講到情感發展,媽媽話我呢個月都係有D難搞,失驚無神就會發作為嘈而嘈,成日扭扭擰擰講反話,發脾氣又會有郁手想打人嘅動作,好多時佢想同我講道理,我就會大喊大叫或者話「唔講」「唔想」來耍佢走,但自從佢同老師傾完後,就同我講明機會只係得一次,我再唔答問題就乜都唔使傾唔使做,只可以去罰企或入房瞓,so far用咗呢招半個月左右,媽媽話總算無以前咁失控喎。

沒有留言:

張貼留言