2012年9月21日 星期五

36 Week ~ 堅持下去

36周的大肚子,早上空肚時只有36寸半,暫時仍然未有一條肚紋(呢個真係要謝天謝地﹗艾菲之前曾經兇過燒腩仔話如果肚皮勁爆肚紋就會將佢個真名改做伍花腩﹗嘻...宜家再一次證明胎教係有用o架﹗),假宮縮是明顯增多了,半夜醒來之後睡不著的情況開始變得common,經常覺得疲累的感覺回來了,也feel到自己的骨頭像是開始鬆開了(艾菲經常好疑惑如果呢個時候做運動係唔係可以增高呢?),特別明顯的是連燒腩仔都變得懶散了,胎動情況較之前少,有時甚至狂搖狂拍肚他都不動一下,害得艾菲有時都頗擔心。

雖然猶豫過改放前四後六,但基於不想燒腩仔被人咒罵一世兼不想提早回去報到的關係,艾菲寧願每天在忙爆時仍要分心密切留意有沒有見紅穿水的跡像,都要堅持放前二後八加大假。幸好燒腩仔一直沒賜艾菲腰酸背痛,也沒其他媽媽所說站立十分鐘已經撐不住或這裡痛那裡痛的情況,所以每天逼地鐵上班還是勉強可以的(但明顯無之前咁健步如飛),只是回到公司面對恐怖婆婆和其他同事的壓力實在大,每天都想準時收工卻每天都逼著要OT,好不容易終於完成第二個超麻煩project,唯有寄望下星期真的可以回去完成handover工作就算,燒腩仔你一定要跟媽媽一起堅持多四天呀﹗

有些媽媽說到懷孕後期會出現築巢現像,即忽然好想清潔家裡每個角落好待BB出世用,但艾菲自從清潔完燒腩仔的衣物和被褥後又開始懶散起來,連奶樽BB床打算放冰奶的雪櫃BB車和high chair等都完全沒有去清潔的動力,只是過去九個月都懶得入廚房的艾菲,卻突然很想重返廚房煮些新菜式,讓米高能夠在燒腩仔出世前享享口福,未知這個神奇變化又跟這個築巢現像有沒有關係呢?

臨近尾聲,燒腩仔要用的必須品都買齊(除了打針package仍在苦惱中...),然後一段時間沒東西買的艾菲又有點身痕,忽然想要不要襯有空時上網買些玩具給燒腩仔大一點時玩呢?最好奇是baby gym玩具到底有沒有用,眼見反斗城賣的Fisher Price至少都要三四百元,但淘寶有些類似玩具則只需百多元,很好奇這些玩具到底有沒有用,淘寶買的又是否安全呢?有沒有有經驗媽媽可以分享呀?

1 則留言:

  1. 同你一樣, 未JOIN打針呀, 今晚會去聽多D講座~~
    玩具我都好身痕想買呀, 今個星期去睇下先~
    [Ivy09/25/2012 11:50:37]係呀,我都見到呢d comments,但唔join packpage又怕麻煩驚自己會打漏,真係要認真考慮吓先得
    [忌廉火柴回覆09/25/2012 10:42:43]大家再討論下丫, 其實以Kinetics K1 plan 咁啦, 佢加針就加
    1) 乙型流感嗜血桿菌疫苗 = 腦炎針
    2) 口服輪狀病毒疫苗 (成日聽人講易中, 所以應該都係打好D)
    3) 水痘疫苗 (政府唔包, 因為平, 所以D人自己出去打WOR)

    咁另外呢... 唔係個K1 Plan 入面, 又講到需要打有:-
    a) 兒童甲型肝炎 (如果小朋友開始接觸海鮮, 就最好有保障先喎...)
    b) 水痘疫苗第二針 (一歲打一針之後, 其實唔夠保護, 可以3個月後補第二支, OR有D家長會2-5歲先打第二支)

    >>至於仲有冇DISCOUNT, 我估打去問, 應該有... 我聽完講座, 佢口吻都仲係有個OFFER, 可能只少1-2百蚊, 送少D野
    >> 我心大心細中係... 近日睇到話依D健康中心會無貨打針, 就我地自己星期六放假先去打, 又會好多人... 而且揀KINETICS的話, 要出去佢中心, 話遠唔係近又唔係...

    ref: http://www.kinetics.hk/medical-service-vaccine2.html
    [Ivy09/24/2012 23:22:27]我有朋友都係咁講,所以我都好大可能去健康院打,再出去打無包嘅針,但我唔多sure補個平package係唔係就已經夠,同想知miss左BB展之後仲有無邊D時候join會平D囉
    [忌廉火柴回覆09/24/2012 14:49:45]我地聽完都傾向JOIN個打少D針的PLAN, 多2千蚊度... 因為怕BB個D打針發燒好麻煩
    但係呢, 我之前問過醫生朋友, 佢都係跟健康院再出去打D唔包O既針, 因為佢地認為發燒都好正常, 而且我地自己細個都係咁喎...

    其實都要決定喇, 因為出世6周就要打針... 真係煩惱~
    [Ivy09/23/2012 23:29:04]你抽到有得聽講座?我抽極都抽唔中呀,有機會分享吓心得吖﹗

    回覆刪除