2012年7月29日 星期日

29 Week ~ 值得一讚的媽媽會禮物(三)

等到頸都長,終於可以寫這篇《值得一讚的媽媽會禮物(三)》,事關艾菲一直想等雅培的BB展飛才出post,怎料一等便是兩星期,星期五才終於收到信,看Baby Kingdom的媽媽說,有些媽媽可能要下星期才收到免費飛呢﹗



之前提過艾菲在雅培媽媽會換了BB展免費飛,今個星期還特別四出去格價mark低想買items的價錢,收信後立即拆開一看原來是三張飛連抽奬券,拿著雅培的信件可以用雅培專用入口進場不用排隊兼換優惠小冊子,帶同會員卡的話可換領禮物一份,又幾Good喎﹗



自從加入雅培媽媽會後,收過一個媽媽袋,去過一次講座,然後有日打開信箱,忽然收到它的會員卡連一本優惠券,內有Huggies和Seba coupons,還要是年尾才到期,即可等到燒腩仔出世後有用才買。


照結構時在診所入會,因聽聞入雪印媽媽會會有Miffy包被送,但最近看Baby Kingdom的媽媽update已知包被沒貨所以都沒打算等,幾個月後忽然收到它們寄來的會員卡和BB手套,都算是有用的禮物,可以接受啦。



惠氏媽媽會是唯一一個會來電問候和跟進媽媽情況的媽媽會,雖然內容都是推介它們的媽媽奶粉和Materna兼有點兒問答比賽成分,例如會問「知唔知曬太陽對媽媽同BB有咩好處」以及「知唔知Materna有咩成份」(因艾菲表示有食Materna),但總算是有心啦,而且聽完電話它們會寄本《懷孕必讀》給媽媽,內容當然不夠美素佳兒那本吸引和精美,不過都叫做實用的。(最近看報紙知它們送400克Materna,早知艾菲就留待現時才入會,好過要它3包媽媽奶粉卻毫無用處啦)

3 則留言:

  1. 最近我好心急入惠氏會呀, 因為想拎會員卡去護協買野~ Heehee
    [Ivy07/31/2012 00:59:05]雀巢卡都得喎,不過我到宜家仲未收到,惠氏媽媽會卡就收完媽媽奶粉後隔左兩三星期先收到

    回覆刪除
  2. 我無申請雅培既免費飛,真係豬左.......要去現場買!!

    你知唔知BB展有乜平既買呀!?
    [Ivy07/31/2012 00:57:11]好似仲可以去荷花門市買定喎,好過去現場排隊,我朋友話上年排隊買飛排咗成粒鐘呀﹗
    暫時都係睇荷花網就無咩好吸引items,一般就尿片奶粉會大減價同有野送,不過我就target入院套裝同埋奶樽燒毒機同奶泵配件咁囉,如果平就入貨唔平就去護協買算,其實去BB展都係主打換禮物,所以要準備多D label

    回覆刪除
  3. 我都填咗入惠氏媽媽會,不過咩都無寄嚟~
    [Ivy07/31/2012 00:52:17]我當時上網填完form都等咗一排佢先打電話來問我係唔係要媽媽奶,之後就會失驚無神寄野同打來問候你

    回覆刪除