2012年6月4日 星期一

21 Week ~ 胎教延續篇

天朗氣清的星期一,實在不宜浪費時間上班去(艾菲其實真係好鬼懶!!!),多得燒腩仔的幫忙,艾菲又請了一天病假去王少清健康院做檢查。

其實艾菲都決定去仁安生燒腩仔,連一萬元按金都老早交了,政府的產檢只是等和聽心跳,艾菲已在掙扎是否還要繼續下去,始終政府私家兩邊看經常請病假也不是太好的,而且八月打後艾菲要每兩星期回健康院一次,36周後更要每星期回去一次呢(艾菲已決定產假放前二後八),但為了下月中免費的血糖測試,艾菲今天還是乖乖的去做檢查順便取回上次驗血報告的copy。

準時十點半到達,又是例牌的驗小便磅重量血壓,接著便坐在大堂跟一眾媽媽,爸爸,bb和姐姐呆等一小時(個個都成村人一齊去,得艾菲係自己一個),好不容易終於輪到艾菲,進房後見姑娘都是問些基本資料和聽心跳,最開心是姑娘說燒腩仔心跳和size正常,最不開心當然是被姑娘說體重到了臨界點要注意。之後跟姑娘商量後,因下月艾菲將第一次去威爾斯見醫生(其實都唔知有無得見醫生...),所以下次健康院檢查將安排在八月中,屆時才一併看驗血糖的報告,既然不用再在七月多請一天病假,那麼就留待去完威爾斯後看看有甚麼安排才決定是否繼續下去吧。



順手放張上次照結構時燒腩仔大少翹腳吮手指相上來,這張相艾菲實在是越看越喜歡,每望一次都一定會會心微笑一次呢﹗

既然這篇叫做胎教延續篇,那就當然要說說艾菲在今次檢查前跟燒腩仔進行的胎教啦﹗話說阿姨知道艾菲有了燒腩仔後勁開心,於是便相若了今天下午艾菲完成檢查後去飲茶,於是艾菲便在出發前跟燒腩仔不斷重覆以下對話:「燒腩仔,我哋一陣要去檢查,你要乖乖地畀姑娘聽心跳呀,因為如果聽唔到會好麻煩要搞好耐,你乖同我合作咁我哋搞掂就去同姨婆婆飲茶,姨婆婆好鐘意食嘢架,同佢飲茶會有好多嘢食好好味架,你出世之後姨婆婆都會好錫你買好多玩具畀你架﹗」結果當然是一切順利,艾菲能夠準時到達茶樓跟阿姨飲茶,而燒腩仔又是例牌的邊吃邊踢很enjoy的feel啦﹗哈哈哈...





飲完茶在附近逛了一會兒便回了娘家,吃過愛心晚飯和湯水才回家,順道拿了之前家姐幫艾菲用朋友中銀員工優惠訂的Mr Men & Little Miss box
set,這裡兩套書中英文版連普通話拼音,total 20本才$200大元,艾菲到書局望過原裝英文版box set一套50本要賣$1400呢﹗其實都有想過訂其他Disney系列圖書連DVD套裝,但想來想去艾菲也覺得與期讓燒腩仔這麼早便接觸如此商業化的Disney,艾菲不如讓他先接觸較有教育意義和人性化的Mr Men & Little Miss。

取書時家姐很奇怪地問艾菲是否買來送人,她想也沒想過這兩套書是艾菲自用的。雖然燒腩仔至少都要兩歲甚至要再大一點才會學懂坐定定看書,但說故事就可以由現在胎教開始進行嘛﹗自艾菲逼米高每晚要跟燒腩仔有親子時間後,米高每晚就推說自己不懂說故事而不停在燒腩仔面前胡說八道,經典之作包括「麻煩媽媽」(即艾菲)和「恐怖婆婆」(即艾菲公司那個女魔頭),甚至說「三隻小豬的故事」時小豬的名字居然叫艾菲,每次都弄得艾菲哭笑不得,而燒腩仔當然是對這些奇怪故事零反應啦﹗

現在可不一樣了,有了這兩套書,艾菲便可以叫米高照書讀。回家後是即晚進行測試,雖然米高是繼續發揮他的無厘頭創作笑位,但故事也不失本來的意思,而艾菲也不會再像之前般笑足全程,終於可以讓燒腩仔靜靜地聆聽爸爸的聲音,所以測試相當成功結果亦很正面,燒腩仔真是全程不斷勁踢,好像很喜歡米高的聲音般,甚至親子時間完畢後艾菲叫燒腩仔也沒如此大的反應呢﹗所以艾菲一定會堅持繼續這個米高與燒腩仔的親子時間,好讓燒腩仔出世後也認得爸爸的聲音,扭計時就可以由爸爸去應付讓艾菲輕鬆自在一點了﹗

2 則留言:

  1. 恐怖婆婆 <--- 我笑左囉!!! 哈哈哈哈~~~
    好SWEET有爸爸成日講故事~~~ 燒腩仔一定會好鍾意米高啦~~~
    [Ivy06/11/2012 10:19:32]係呀,兩個情況都係同樣道理,所以可以襯宜家佢開始識聽聲時,keep住俾呢d聲佢聽同講多d野,佢出世後就會認得架啦﹗
    我有個朋友,好鐘意吸塵,陀住bb時日日都開吸塵機,小朋友出世之後唔單止唔驚吸塵機聲,大個仲好鐘意扮媽媽吸塵添﹗
    [Tsz回覆06/10/2012 09:38:23]哦, 你唔講我都唔知原來佢地鍾意男人既老牛聲, 哈哈哈~~~ 但我姨姨有同我講過如果袁生同多D BBS 傾人偈, 佢地出左世會好黏爸爸架, 學你話齋可以剩機輕鬆一吓~~ 同埋家姐話如果而家比BB聽多D同一首歌, 佢地出世後扭計可以播返同一首歌比佢地聽, 有安撫作用呢~~~
    [Ivy06/10/2012 00:32:18]係呀,佢成日講埋D奇怪故事,搞到我全程勁笑兼畀佢激死囉,我估燒腩仔係完全聽唔到爸爸把聲所以無反應﹗
    我之前睇書教話BB係特別鐘意爸爸or其他男人比較低沈嘅聲線架,所以你都可以叫BBS爸爸多D同佢哋講嘢,等佢哋他日痴多D爸爸,媽媽就可以剩機輕鬆一吓啦﹗呵呵呵~

    回覆刪除
  2. Umm~~ 睇黎我都學依照, 買書俾老公照讀~ 佢DL左成語故事APPS, 點知講出黎都唔知自己講緊咩, 笑死我!!!
    [Ivy06/11/2012 10:21:04]係呀,d男人好懶用腦諗點講得好聽,所以簡單故事就已經夠,而且佢出世之後都可以繼續講架嘛,所以一定唔會浪費套書

    回覆刪除