2010年9月23日 星期四

裙褂 - confirmed

完成了租媽咪衫這項艱巨任務之後,艾菲是順道拉著菲媽和姐姐去看裙褂,之前都有搜集過相關資料,基於艾菲極有可能在big day當天到達酒樓後要繼續穿褂敬茶,兼夾艾菲對傳統裙褂有著一種不能解釋的情意結,所以褂對艾菲來說是屬於不能馬虎的項目,老早瑣定永隆和錦發兩間都在上海街的老字號(其實都想去冠南華朝聖的,不過既然都明知價錢不會符合自己budget,就不要搞事讓自己身痕好了)。

單憑網上的資料,知道錦發的價錢較相宜,裙褂的款式也相對較多,估計慳妹性格的自己會選擇錦發,所以便一心先到永隆八卦。應菲媽希望艾菲能夠穿紅色多一點的要求,sales姐姐是先拿了一套小五福出來,一穿上身已知不是艾菲杯茶,到試第二套中五福時便知這個level對艾菲來說是剛剛好,不會過於高調亦絕對不會失禮街坊。

在永隆試的銀線較多的中五福

第二套穿上身的中五福,銀線相對較多,其實都已經覺得相當OK的了,但當sales姐姐再拿出另一套金線較多,龍鳳刺繡是突起的中五福出來時,艾菲便即時有叮一聲「係佢啦」的感覺,連菲媽和姐姐都不停讚靚,只是基於價錢較錦發的來說算偏貴,還是不甘心的想要到錦發比較一下才下決定。

到達錦發後,開宗明義的說要試中五福,老闆娘分別讓艾菲試了波浪腳和平腳的款式,價錢都不過是$550(我們說要考慮時,老闆娘更即時減價說$500成交呢﹗),但一望上去已知不及永隆的新淨(嚴格來說是有點殘舊feel),基於早已心有所屬便不浪費時間即時閃人打道回永隆了。

在錦發試的波浪腳款中五福

在錦發試的另一套平腳款中五福

回到永隆之後,菲媽花了不少唇舌幫艾菲議價,才爭取到$800租那件金線較多的中五福(因為要保持神秘感,所以這件的相片就不會放出來了),送睡衣加兩包利是封(幸好菲媽沒特別要求艾菲穿頭褂,否則價錢肯定更可觀﹗),價錢是偏貴了一點但始終within budget,當然最緊要是難得選到心頭好嘛,哈...又KO一個項目了,勁開心呀﹗

永隆繡莊:油麻地上海街409號地下

3 則留言:

  1. 我去錦發試左幾件就CONFIRM左,所以無去到永隆...
    唔知點解,我覺得錦發個D中五福相比起永隆好似多D金銀線,所以我覺得中五福同我宜家揀左O既大五福好似差唔多咁....
    HAHA....我一邊試都覺得同褂有種不能解釋的情意結..
    [Ivy09/26/2010 13:03:00]我宜家揀左件中五福都算多金線,同錦發試第一件波浪腳中五福差唔多款,我主要係睇中佢D好立體o既龍鳳,我係永隆見人地試大五福,D金銀線會再浮誇D無咁多紅色,但就襯唔到我咁細粒o既身型囉 其實裙褂最緊要合自己心水同埋夠新淨就夠,著上去開開心心咁出門同入門敬茶,意義好似好重大咁...

    回覆刪除
  2. 我之前試完, 都係覺得中五福就夠了, 太多金銀線的大五福唔岩我
    but, 我未租
    [Ivy09/28/2010 00:53:00]係呀...多D紅色感覺會young D,但真係一個個人身型襯落去會唔同,我試裙褂時見有個高瘦型女仔,佢試中五福同大五福都一樣咁好睇,快D去租啦,遲租畀人hold晒的話選擇會少D架﹗

    回覆刪除
  3. 係呢, 去台影完相回來,都要快d去攪掂先
    [Ivy09/28/2010 12:22:00]係呀﹗真係要快手呀﹗

    回覆刪除