2010年9月27日 星期一

芝華仕梳化



新居裝修尚未完成之際,米高已開始拉艾菲去看傢俬電器,梳化是我倆其中一項較早便開始展開搜尋工作的傢俬之一,亦是難得米高要求會相對較高的一個項目。

花了數星期時間試坐,由實惠、IKEA、吉之島、梳化城以至一些蚊型傢俬鋪也不放過,努力地坐、坐、坐和坐,因艾菲向來喜歡躺在梳化上看電視,所以大家目標都以三座位梳化為主,怎料在實惠看中了一套三座位梳化以後再認真度尺,才發現客廳的位置只能放下兩座位的梳化,唯有重新試坐一些兩座位梳化。

基於budget的關係,一直不敢考慮名牌子的梳化,直至在一間蚊型傢俬鋪到遇到一套特價芝華仕梳化,三座位彈較梳化只需四千多元,相對實惠一些三千多元一套來歴不明的普通三座位梳化來說不算特別貴,於是便膽粗粗的走了到九龍灣展貿名樺軒的芝華仕陳列室看。

不看由自可一看便立即出事,勁舒服的芝華仕梳化,對米高來說簡直是一試難忘(佢係唔知點解勁like彈較梳化),全場唯一一張做清貨特價的兩座位米黃色實用型彈較梳化,價錢更只需三千多元,考慮了一個星期以後(因是清貨價無顏色揀...),我們便決定付鈔訂貨。

事隔差不多一個月,這張芝華仕梳化終於來到我們的家(原先上星期就到的,不過因運貨途中被海關扣查而要延遲到今個星期),碰巧米高媽媽和妹妹上來參觀我倆的新居,我們當然是要讓客人先行上座,她倆對這張梳化都相當滿意,最難得是米高媽媽沒有complain太淺色,我倆都高興極了。

哈哈...現在只要想到他日辛苦工作回家,可以很梳乎的躺在梳化上跟米高一起看電視,就已經感到很爽了﹗

題外話一個:有沒有人知道梳化腳下面,印著CHEERS的膠面應該怎樣拆才會拆得靚呢?

6 則留言:

  1. 我都係剛剛找左mua, 姊妹化妝同酒席呢
    可以add我嗎
    [Ivy09/28/2010 00:46:00]已經add你,你big day幾時?大家一齊分享吓呀

    回覆刪除
  2. 你唔問, 我以為d膠一mit就甩的呢
    [Ivy09/28/2010 00:47:00]哈哈...我原先都有咁以為過...

    回覆刪除
  3. 2012年1月22日,
    你搵晒d野未呢
    [Ivy09/28/2010 16:02:00]你仲有成年幾,可以慢慢來呀,我就差不多啦,不過仲有好多濕碎野未做

    回覆刪除
  4. Sorry, 我係路過架咋...
    但想提提你,如果無咗cheers果張膠係會無咗原廠保樣架....
    [Ivy10/15/2010 15:18:00]THANKS呀﹗好彩有另一位blog友好心提醒,宜家唔夠拆走佢呀﹗

    回覆刪除
  5. 咁就好喇~ ^^
    [Ivy10/16/2010 22:28:00]THX...

    回覆刪除
  6. 請問間蚊型傢俬店, 你仲有冇資料呢 ??

    回覆刪除