2012年10月2日 星期二

38 Week ~ 最後準備

好不容易終於放產假,以為自己會異常興奮,結果卻是心有戚戚然,想安排豐富節目分散注意力,但又擔心體力不支或是燒腩仔會忽然出世,然後每當想起燒腩仔會隨時出世,心便有點怯怕中途會出意外,怕燒腩仔會在肚內有事而自己懵然不知,又怕生燒腩仔期間有突發事發生不知怎去面對,總之想來想去都總是沒好事情,最死是跟米高呻他永遠只當艾菲吹水...

雖然內心充滿著忐忑不安的情緒,但理智上還是知道要為燒腩仔做好最後準備,包括清潔BB車和hair chair,開始洗奶樽,預備儲奶用品,砌床仔等...每天起床後見有精神便跟米高一起做一點,總比無所事事躲在家好吧。



同米高好努力咁將high chair同BB車逐一拆件拎去洗衣機洗再將佢哋逐件還原...完成之後感覺係終於都安樂晒﹗



為餵人奶做好準備﹗因為用Avent泵買了幾個Avent奶樽,所以特登配返D Avent儲奶蓋(吸係奶樽蓋到就可以直接入雪櫃而唔怕整污糟D奶),另外醒起有D媽媽餵奶時另一邊乳房會漏奶,雖然未知自己咩情況都買定個儲奶罩先,人奶咁珍貴當然要儲得一滴得一滴啦﹗兩樣都唔係周圍有得買,所以路過荷花見到有就買定先﹗



Ice媽媽推介的Boots奶袋,據講泰國買比香港買平,所以好姊妹Alna去開泰國出trip就幫艾菲掃咗四盒,thanks!!!



千色店大減價專登拉米高去行,見Parklon Playmat特價$999再九折勁想買,但米高嫌貴覺得唔值寧願買普通playmat換密D結果無買,最終畀用家Ice媽媽知道之後即話送張畀燒腩仔,用家話普通playmat成二百幾蚊張容易爛又難清潔,幾個月換一張條數已經係返到,不過Miss咗Parklon特價唯有買Dwinguler Playmat,折完要一千蚊張但真係好舒服同好好坐囉﹗

1 則留言:

  1. IVY, 你可以放前2後8真好。我公司行政部表示要待我34週左右(即10月底)看看我的狀態才傾談產假安排。如我的狀態OK,可以申請前2後8;如我的狀態不OK,便要前4後6。希望順利讓我前2後8吧!
    [momo回覆10/03/2012 16:20:27]謝謝你的建議。
    [Ivy10/03/2012 15:53:30]我係因為阿head要人做嘢唔理我死活,所以我肯放前2後8佢不知幾like,不過前2後8真係極限啦,過咗37周體力明顯會差左,頂唔到真係唔好勉強自己,睇吓有無得傾吓放前3,我覺得都係個唔錯嘅選擇來

    回覆刪除